آرش میراسماعیلی بعد از بازگشت به تمرینات:دیگر زمان نداریم که بخواهیم از دست بدهیم

آرش میراسماعیلی بعد از بازگشت به تمرینات:دیگر زمان نداریم که بخواهیم از دست بدهیم
بعد از فیزیوتراپی دوباره بطور سبک به دنیای تمرنیات بازگشتم چرا که باید خودم را برای مسابقات فرانسه، آلمان و جارستان آماده کنم بخصوص که تا همین الان هم فرصت های زیادی را از دست دادیم.


آرش میراسماعیلی، قهرمانی جودو جهان که بعد از آسیب دیدگی از ناحیه گردن چند مدتی را از تمرینات دور بوده است در ادامه به سایت کمیته ملی المپیک می گوید:البته هنوز صد در صد آماده نیستم ولی دیگر نباید فرصتها را از دست داد بخصوص که در حال حاضر چشم جودو کشورمان به من و یکی  دو نفر دیگر برای کسب سهمیه المپیک است و نمی خواهم در این مقطع زمانی که فکر می کنم کاری از دستم بر می آید کوتاهی کنم.

وی ادامه داد:اواسط همین ماه باید به مسابقات گراند اسلم فرانسه برویم که با توجه به تجربه چندین ساله ام باید بگویم همیشه رقابتهای پاریس از سطح بسیار بالایی برخوردار بوده و از آنجاییکه اولین مسابقه بین المللی در سال جدیدی میلادی است بدون شک بسیاری از قهرمانان جهان نمی خواهند از ابتدای سال نو میلادی امتیاز از دست بدهند.

میراسماعیلی ضمن تاکید بر این نکته که اگر سهمیه می خواهیم باید در کوران رقابتهای قرار گیریم گفت: بعد از مسابقات فرانسه رقابتهای آلمان و مجارستان را داریم که هر کدام برای خود ارزش زیادی دارد در واقع ما دیگر زمان برای از دست دادن نداریم .

دارنده 4 مدال جهانی در خاتمه تصریح کرد:فکر می کنم  فقط من به اتفاق رودکی عازم فرانسه شویم ولی اینکه او بازی می کند یا خیر نمی دانم اگر چه من هم هنوز آمادگی کامل ندارم ولی چاره ای نیست باید با حضور روی تاتامی مبارزه  در کوران مسابقات قرار گرفت تا بتوانیم امتیازات خود را در رنکینگ جهانی ارتقا دهیم.   
۳ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.