محمد زارع پور در گفتگو با سایت کمیته: پروتور قطر و امارات در افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک نقش بسزایی دارد

محمد زارع پور در گفتگو با سایت کمیته: پروتور قطر و امارات در افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک نقش بسزایی دارد
رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه 35کشور از سراسر دنیا در پروتور قطر شرکت می کنند گفت بیشتر این کشورها در پروتور امارات نیز شرکت خواهند کرد و این رقابت ها برای افزایش رده ملی پوشان در رنکینگ جهانی و کسب سهمیه المپیک بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
محمد زارع پور،رئیس فدراسیون پینگ پنگ در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : در پورتور قطر ملی پوشان کشورمان قرار است با پینگ پنگ بازانی از 35  کشور دنیا به رقابت بپردازند که بعنوان برخی کشورها می توان از  بلژیک ، کانادا ، اتریش ، مصر ، مکزیک ، رومانی ، روسیه ، اوکراین و سنگاپور نام برد.

وی در ادامه میگوید : پروتور قطر 20 الی 24 بهمن ماه در دوحه برگزار می شود و پس از آن 26 الی 30 بهمن دوبی میزبان پروتور امارات خواهد بود که بدلیل تعلیق ورزشی کویت جایگزین آن کشور شد.

وی افزود : اردوی تمرینی آقایان برای حضور در این دو پروتور از 8 الی 13 بهمن ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میز و از 13 تا 18 بهمن در جزیره کیش برگزار می شود و اردوی آمادگی بانوان نیز از یکم تا 18 بهمن ماه در سالن شهید عضدی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون پینگ پنگ در ادامه خاطر نشان کرد : نوشاد عالمیان ، افشین نوروزی ، محمدرضا اخلاق پسند سه ملی پوشی هستند که به دلیل داشتن بالاترین رده در رنکینگ جهانی به هر دو پروتور اعزام می شوند .

وی در پایان مسابقات بعدی و اولین مسابقات سال آینده که در پیش روی پینگ پنگ بازان است را مسابقات جهانی روتردام هلند اعلام کرد که اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و به دلیل داشتن رده بالا از لحاظ امتیازی در افزایش جایگاه بچه ها در رنکینگ جهانی بسیار موثر است.

۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.