مربی تیم ملی بانوان:به دنبال اولین مدال کاناپولو جوانان آسیا هستیم

مربی تیم ملی بانوان:به دنبال اولین مدال کاناپولو جوانان آسیا هستیم
در اولین حضور تیم ملی بانوان جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به دنبال خوشرنگترین مدال خواهیم بود.


الهه عمرو مربی تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان کشورمان گفت: افزود: به همین منظور اولین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا از 8 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

عمرو اظهار داشت: برای تشکیل این تیم از بین بازیکنان مسابقات لیگ برتر و دسته یک بهترین نفرات را انتخاب کرده ایم و برای اولین بار تیم ملی جوانان کانوپولوی بانوان را در ایران تشکیل داده ایم.

وی ادامه داد: از بین بازیکنان لیگ 25 نفر انتخاب شده اند تا در این اردو حاضر باشند. همچنین از هیات های استانی خواسته ایم تا با هماهنگی فدراسیون ورزشکاران جوان مستعد را نیز به ما معرفی کنند.

مربی تیم ملی کانوپولوی جوانان بانوان تصریح کرد: از بین جوانان حاضر در لیگ تنها 4 تا 5 نفر به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند و تجربه مسابقات ملی را دارند و ما باید هر چه سریعتر استعدادها را شناسایی کنیم و تمرینات پرفشاری را جهت آمادگی برای مسابقات برگزار کنیم.

عمرو با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ایران بیان کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه برای اولین بار در این مسابقات شرکت خواهیم کرد، میزبانی ایران برایمان بسیار بااهمیت است. اینکه در کشور خودمان برای اولین بار به مصاف حریفانمان می رویم می تواند روحیه تیم را بالا برد. ما به دنبال مدال هستیم و برای کسب آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۱:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.