25 دختر تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند

25 دختر تیرانداز به اردوی تیم ملی دعوت شدند
دومین مرحله اردوی استعدادیابی فدراسیون تیراندازی، با حضور 25 تیرانداز دختر در رشته تفنگ از ششم بهمن‌ماه سال جاری به مدت شش روز در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار می‌شود.



 


به گزارش روابط‌‌عمومی ف کمیته ملی المپیک؛ تیراندازان حاضر در این اردوها متولدین سال 1370 به بالا هستند. کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی در جهت کشف استعدادهای جوان و نوجوان تیرانداز در سراسر کشور اقدام به برگزاری سه مرحله اردوی استعدادیابی در اهداف ثابت کرده است.

گفتنی است، در اواسط تابستان سال‌جاری، مسابقات استعدادیابی در 16 استان کشور زیر نظر کمیته استعدادیابی برگزار شد که در نهایت 100 تیرانداز برتر (50 دختر و 50 پسر) انتخاب شدند تا در اردوهای استعدادیابی فدراسیون تیراندازی شرکت کنند.

براین اساس در هر دو رشته تفنگ (50 تیرانداز دختر و پسر)  و تپانچه بادی (50 تیرانداز دختر و پسر) 100 تیرانداز جوان و نوجوان برتر کشور انتخاب شدند.

گفتنی است،‌ تیراندازان حاضر در این اردوها در سه مرحله (هر ماه یک‌بار) در اردو حاضر خواهند شد تا در نهایت از بین آنها بهترین تیراندازان گزینش و به عضویت تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران درآیند.

نخستین اردوی استعدادیابی رشته تفنگ با حضور 25 تیرانداز دختر روز پنجشنبه 27 آبان ماه تا روز سه‌‌شنبه دوم آذرماه سال جاری (به مدت شش روز) در تالار تیراندازی تهران برگزار شد.

۲ بهمن ۱۳۸۹ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.