افشار زاده در عیادت با سوخته سرایی و سلیمانی عنوان داشت؛تامین هزینه های درمانی این دو پیشکسوت کشتی از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

افشار زاده در عیادت با سوخته سرایی و سلیمانی عنوان داشت؛تامین هزینه های درمانی این دو پیشکسوت کشتی از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
بهرام افشار زاده صبح امروز با حضور در بیمارستان مهراد از رضا سوخته سرایی و علیرضا سلیمانی دو قهرمان پیشکسوت کشتی عیادت کرد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس انجمن پیشکسوتان کشورمان با حضور در بیمارستان مهراد از علیرضا سلیمانی و رضا سوخته سرایی دو قهرمان پیشکسوت سنگین وزن کشتی کشورمان عیادت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛عضو هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در ملاقات با قهرمانان اسبق کشتی  کشورمان ضمن آرزوی سلامتی برای آنها ابراز داشت:این دو پهلوان در گذشته افتخارت زیادی برای ورزش کشورمان بدست آورده و بر ما واجب است در چنین مواقعی هر کاری که از دستمان بر می آید برای سلامتیشان انجام دهیم و به همین منظور طی صحبتهایی که با آقای دکتر عاصمی رئیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان داشته ایم مقرر شد تا هزینه های درمانی این دو پهلوان و قهرمان اسبق کشتی پرداخت شود.

افشار زاده ضمن آرزوی سلامتی مجدد برای این دو پیشکسوت کشتی کشورمان ابراز امیدواری کرد تا بتوان بعد از بهبودی رضا سوخته سرایی و علیرضا سلیمانی از تجربیات آنها در پرورش قهرمانان سنگین وزن کشتی استفاده کرد.

سوخته‌سرایی صاحب دو مدال نقره مسابقات جهانی کشتی در سنگین وزن است. او به خاطر کسب سه مدال طلای بازی‌های آسیایی از رکوردداران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی به شمار می‌رود.
 همچنین علیرضا سلیمانی در فینال مسابقات جهانی 1989  مقابل  بومگارتنر آمریکایی به پیروزی رسید تا  تنها سنگین وزن طلایی تاریخ کشتی ایران در جهان باشد سلیمانی چهار عنوان قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی در کلکسیون افتخارات خود داشته و دارای شش بازوبند پهلوانی کشور می باشد.
۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.