حسین فاضلی،قهرمان دوی نیمه ماراتن در گفت و گو با سایت کمیته :با آمادگی که دارم به قهرمانی مسابقات بین المللی امارات می اندیشم

دونده ملی پوش دوی ماراتن کشورمان در حالی امروز تهران را به مقصد دوبی ترک می کند که امیدوار است قهرمانی اش در سال 2006 را تکرار نماید .


حسین فاضلی ، دونده دوی ماراتن با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات دوی ماراتن و 10 کیلومتر با حضور بیش از 20هزار شرکت کننده از 102 کشور جهان روز جمعه برگزار می شود  که بسیار امیدوارم بتوانم در این مسابقات ضمن بهبود بخشیدن به رکورد قبلی ام ، قهرمانی این مسابقات را بدست آورم .

وی ادامه داد : این مسابقات هر سال یکبار و به میزبانی همیشگی امارات برگزار می گردد که در این دوره از مسابقات من در رده بزرگسالان در دوی ماراتن  از سوی باشگاه فرهنگی – ورزشی سایپا حضور می یابم .

فاضلی با اشاره به کسب مقام اول این  مسابقات در سال 2006 در ماده 10 هزار متر ، اظهار داشت : از آمادگی که دارم راضی هستم و بسیار امیدوار به تکرار قهرمانی در این سال هستم .

ملی پوش دوی ماراتن  ضمن تاکید بر سه عنوان قهرمانی که در مسابقات سال جاری کسب نموده از مسابقات بین المللی دوی نیمه ماراتن که 18 فروردین ماه در کشور برلین برگزار می گردد ، خبر داد و افزود : در این مسابقات در ماده 21 کیلومتر حضور خواهم یافت .
۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.