بهداد سلیمی: با رأی مردم ایران، مرد سال وزنه‌برداری دنیا می‌شوم

سلیمی:رقابت اصلی برای به دست آوردن عنوان بهترین وزنه‌بردار سال 2010 جهان، بین من و وزنه‌بردار 69 کیلویی چینی‌ها است که توانست در آنتالیا رکوردهای دنیا را بشکند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛  در شرایطی که سجاد انوشیروانی مشغول مداوای زانوی آسیب دیده اش است، بهداد سلیمی به عنوان تنها وزنه بردار سنگین وزن اردوی تیم ملی مشغول ساخته و پرداخته کردن خود و بازگشت به شرایط ایده‌آل قبل است.

سلیمی که نامش به بواسطه کسب دو نشان ارزشمند طلا در رقابت‌های جهانی آنتالیا و بازی‌های آسیایی گوانگژو در سال 2010 میلادی، توسط کارشناسان فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (iwf) در رأی‌گیری اینترنتی انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال 2010 جهان گنجانده شده است، در این باره گفت: «واقعاً خوشحالم که با یاری خداوند آرزوهایم یکی پس از دیگری در حال مبدل شدن به واقعیت است. از اینکه در این رأی‌گیری جزو 8 وزنه‌بردار برتر جهان برگزیده شدم بسیار خرسندم اما مطمئن هستم با توجه به اطلاعاتی که از این موضوع دارم، رقابت اصلی برای به دست آوردن عنوان بهترین وزنه‌بردار سال 2010 جهان، بین من و وزنه‌بردار 69 کیلویی چینی‌ها است که توانست در آنتالیا رکوردهای دنیا را بشکند و به نام خود ثبت کند اما باز هم امیدوارم مردم ایران که همواره حامی همیشگی قهرمانان‌شان بوده‌اند در این رأی‌گیری شرکت کرده و این افتخار بزرگ را برای ایران به ارمغان بیاورند.»
رأی‌گیری برای انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال 2010 جهان تا پایان روز جمعه اول بهمن ماه جاری (21 ژانویه 2011 میلادی) ادامه دارد و پس از آن از میان این 8 وزنه‌بردار، یک نفر که اکثریت آرا را به خود اختصاص داده باشد، این افتخار ارزشمند در سال 2010 به او اختصاص پیدا می‌کند. شما می توانید برای شرکت در این نظرسنجی به آدرس زیر بروید:
www.iwf.net/weightlifting/bestlifters_2010.php




۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.