جزیره کیش با تمام امکانات برای برگزاری جام ووشو پارس آماده است

رئیس هیات ووشوی منطقه کیش گفت: منطقه آزاد کیش تمام تدابیر لازم را برای برگزاری هر چه بهتر سومین دوره رقابتهای بین المللی جام پارس در نظر گرفته است و قطعا میزبان خوبی برای این رقابتها خواهیم بود.



به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"محمدرضا قهاری" در این باره اظهار داشت: خوشبختانه با سفر دکتر مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو به این منطقه، تمام امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری این رقابتها در نظر گرفته شد و با این شرایط قطعا با تمام امکانات میزبان این مسابقات خواهیم بود.

وی اضافه کرد: منطقه آزاد کیش با داشتن ویژگی آب و هوایی مناسب، عدم وجود ترافیک، دسترسی آسان به تمام نقاط جزیره، عدم اخذ ویزا برای اتباع خارجی و مدیریت منسجم در تفریحات سالم این منطقه شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر این پیکارها دوچندان کرده است، ضمن اینکه با همکاری "عبدالرضا میرشفیعی" مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم این منطقه قطعا به بهترین نحو این رقابتها را برگزار خواهیم کرد.

قهاری تاکید کرد: در سفر دکتر علی نژاد به این منطقه از هتل ها، خوابگاهها و استادیوم المپیک کیش که میزبان این مسابقات است بازدید به عمل آمد و با مساعدتهای "میرشفیعی" مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم این منطقه، استادیوم المپیک کیش صاحب یک سکوی ساندا شد تا این رقابتها بدون کوچکترین کمبودی برگزار شود.

رئیس هیات ووشوی منطقه کیش در ادامه  با اشاره به رشد رشته ووشو در این منطقه تصریح کرد: با فعالیتهای ویژه ای که این رشته در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام شده است از نظر حضور و استقبال هنرجویان، رشته ووشو در این منطقه جزو دومین و یا سومین رشته است که توانسته نفرات زیادی را جذب خود کند و با این شرایط تمام تمرکز خود را برای تقویت رده های پایه در نظر گرفته ایم و در حال حاضر حدود 200 ووشوکار بیمه شده داریم.

مدرس ساندای کشورمان ادامه داد: خوشبختانه ووشوکاران این منطقه با داشتن امکانات و تجهیزات لازم رشد قابل قبولی داشته اند و با داشتن 2 تیم ووشو و 4 مربی فعال تاکنون فعالیتهای خوبی را در این رشته برای این رشته ورزشی داشته ایم و قطعا با این روال در آینده ای نه چندان دور ووشوکاران این منطقه را در میادین بین المللی خواهیم دید.

قهاری در خاتمه ضمن تشکر از "میر شفیعی" مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم این منطقه گفت: ورزش ووشو مدیون زحمات دکتر علی نژاد است که با هویت دادن به این رشته و سرمایه گذاری در رده های پایه و کسب عناوین ارزشمند در میادین بین المللی از اعتبار ووشو و ورزش کشورمان دفاع کرده است.
۲۸ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.