عضو تیم ملی کایاک دونفره: برای کسب سهمیه المپیک باید نتیجه ای بهتر از گوانگ ژو بگیریم

عضو تیم ملی کایاک دونفره: برای کسب سهمیه المپیک باید نتیجه ای بهتر از گوانگ ژو بگیریم
کایاک سواران تیم ملی آبهای آرام دختر کشورمان بعد از بازیهای آسیایی گوانگژو برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک تمرینات خود را ادامه می دهند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سیما عروجی عضو تیم ملی کایاک دو نفره بانوان کشورمان  ضمن بیان اینکه کار بسیار سختی را در این مسابقات پیش رو خواهند داشت گفت: تیمهای حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا را خیلی خوب می شناسیم و بارها با آنها رقابت کرده ایم. این تیم ها از جمله چین و ژاپن در مسابقات جهانی نیز صاحب عنوان هستند .

وی هدف خود را حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد و گفت: هدفمان کاهش رکورد و قرار گرفتن در جایگاه بهتر نسبت به بازیهای آسیایی گوانگژو است.

درسا کفیلی دیگر پاروزن این قایق ضمن اعلام اینکه تمرینات بهتری را نسبت به سالهای گذشته انجام می دهند گفت: زمستان سال گذشته خوب تمرین نکردیم و تمرینات جدی بعد از عید آغاز شد. اما امسال به صلاحدید مربیان به علت سردی هوا تمرینات استقامتی و بدنسازی بیشتری انجام می دهیم و با مساعد شدن هوا تمرینات تخصصی وسرعتی را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: این مسئله خیلی مهم است که ما در همان پیستی که تمرین می کنیم مسابقه خواهیم داد و باعث می شود هماهنگی و تمرکز بیشتری داشته باشیم.

کفیلی ضمن اشاره به اینکه برای حضور در المپیک سال سختی را پیش رو خواهند داشت ادامه داد: تمام تلاشمان را می کنیم تا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را بگیریم و بتوانیم سهمیه المپیک را نیز کسب کنیم.

۲۸ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.