مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو 10 بهمن ماه برگزار می شود

روز یکشنبه 10 بهمن ماه زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو اعلام شده است.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ از سوی دکتر "حمید سجادی" معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو برای تعیین رئیس فدراسیون روز یکشنبه 10 بهمن ماه در سالن کنفرانس آکادمی ملی المپیک اعلام شد.

 دکتر مهدی علی نژاد هم اکنون به عنوان سرپرست فدراسیون ووشو مشغول به کار است و به همراه دکتر امیر عباس لشگری و بیژن ثابتی 3 کاندیدای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو خواهند بود.

گفتنی است؛ فدراسیون ووشو طی 3 سال و نیم اخیر و با مدیریت هوشیارانه دکتر مهدی علی نژاد علاوه بر کسب جایگاههای بین المللی از جمله ریاست فدراسیون غرب آسیا، نایب رئیسی کنفدراسیون آسیا و عضویت در فدراسیون جهانی و آسیایی در بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو با حصول 3 مدال طلا و 3 مدال برنز نقش مهمی در موفقیت ورزش ایران در این آوردگاه معظم ایفا کرد و هم اکنون به عنوان نایب قهرمان جهان و آسیا یکی از قطب های ووشو در دنیا محسوب می شود.

ساخت آکادمی ووشو، کسب عنوان یکی از 5 فدراسیون برتر کشور در سالجاری و ثبت چندین و چند موفقیت در عرصه های مختلف بین المللی از دیگر موفقیت های حاصله در دوره مدیریت دکتر مهدی علی نژاد در فدراسیون ووشو به شمار می آید.
 




۲۸ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.