ملی پوش تیم ملی آبهای آرام:در مسابقات قهرمانی آسیا بهتر از گوانگژو نتیجه خواهم گرفت

بعد از بازیهای آسیایی گوانگژو تمرینات را بدون وقفه ادامه دادم تا در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج بهتری را نسبت به گوانگژو کسب کنم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ آرزو معتمدی کایاک سوار تیم ملی کشورمان شرایط تمریناتش را بسیار خوب عنوان کرد ادامه داد: در حال حاضر دومین مرحله اردو رادر تهران برگزار می کنیم و با توجه فرصت کم باقی مانده تا مسابقات، صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه سال سختی را پیش رو دارد بیان کرد: در سال آینده مسابقات زیادی را پیش رو داریم که مهمترین آنها قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن است.

معتمدی در رابطه با حریفانش افزود: از حریفان آسیایی خود شناخت کامل دارم و باتوجه به میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را برای غلبه بر این حریفان خواهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه هوای سرد در حال حاضر زیر نظر مربیان تمرینات قدرتی و استقامتی انجام می دهم و در مراحل بعدی بیشتر بر روی تمرینات تکنیکی تمرکز خواهم کرد.

معتمدی با بیان اینکه تمرینات را نسبت به گذشته در سطح بالاتری انجام می دهد افزود: با کمک مربیان تمرینات خیلی بهتر و تکنیکی تر از گذشته شده و به همین خاطر به کسب موفقیت در آینده امیدوار هستم.

کایاک سوار کشورمان گفت: راه بسیار طولانی در پیش دارم و هدفم موفقیت و کسب مقام بهتر در مسابقات پیش روست و تمام تلاشم را برای رسیدن به این موفقیت انجام خواهم داد.

۲۷ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.