اعلام آمادگی 11 تیم برای شرکت در رقابت‌های بدمنیتون "فجر ایران"

اعلام آمادگی 11 تیم برای شرکت در رقابت‌های بدمنیتون "فجر ایران"
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛تاکنون 11 کشور از قاره‎های آسیا، آمریکای جنوبی و اروپا برای شرکت در بیست و یکمین دوره مسابقات بدمینتون بین‎المللی دهه فجر تحت عنوان "فجر ایران" اعلام آمادگی کرده ‏اند.


بحرین، مالزی، اندونزی، آذربایجان، ترکمنستان و افغانستان کشورهای آسیایی هستند که آمادگی خود را برای شرکت در رقابت‌های بدمینتون فجر ایران اعلام کرده‌اند. در این میان حضور دو نماینده مرد از هر یک از کشورهای بحرین، مالزی و اندونزی قطعی است اما تعداد بازیکنان دیگر کشورهای آسیایی مشخص نیست ضمن اینکه احتمال افزایش نمایندگان مالزی هم وجود دارد.

تاکنون پنج بدمینتون باز اروپایی از کشورهای پرو (یک نماینده مرد)، کانادا (یک نماینده زن)، آلمان (یک نماینده زن و یک نماینده مرد) و کانادا (یک نماینده زن) نیز آمادگی خود را برای سفر به ایران اعلام کرده‎اند. ضمن اینکه قرار است برزیل با یک ورزشکار مرد در رقابت‌های فجر ایران شرکت کند.

بیست و یکمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی فجر ایران به مناسبت گرامیداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی روزهای 27 تا 30 بهمن‌ماه در دو بخش انفرادی و دوبل مردان و زنان در تهران برگزار می‌شود. فدراسیون بدمینتون برای این دوره از رقابت‌ها مبلغ 15 هزار دلار جایزه نقدی در نظر گرفته است.

مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر یکی از رویدادهای ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی این رشته (BWF) است.
۲۷ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.