عضو تیم ملی تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته :سطح مسابقات انتخابی در سطح آسیایی بود

عضو تیم ملی تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته :سطح مسابقات انتخابی در سطح آسیایی بود
مسابقات انتخابی تیم ملی تیرو کمان رشته کامپوند در حالی طی روزهای 23و 24 دی ماه برگزار گردید که با توجه به سطح رقابت شرکت کنندگان ، یکی از بی نظیر ترین رقابت های انتخابی این رشته بوده است .

انسیه حاجی انزهایی ، عضو تیم ملی تیرو کمان در رشته کامپوند با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی ، تعداد شرکت کنندگان نسبت به دوره های قبل بسیار بیشتر بود ، این در حالی  بود که بسیاری از کمانداران تازه کار از مهارت های خوبی برخوردار بودند که نشان از رشد این رشته در بین نسل جدید داشت .

وی ادامه داد: علاوه بر حضور قابل ملاحظه کمانداران در این رقابت ها ، سطح مسابقات نیز بسیار بالا بود به طوریکه اگر نگویم در سطح جهانی بود ، ولی قطعا به پای مسابقات آسیایی می رسید .

عضو تیم ملی تیرو کمان  اظهار داشت : بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون هفته اول بهمن ماه اردوی منتخبین تیم ملی برگزار خواهد شد .

حاجی انزهایی با بیان این نکته که 3سال و نیم است که در تیم ملی کامپوند سیبل ها را نشانه می گیرد ، از وضعیت رو به رشد این رشته در ایران یاد کرد و افزود آینده روشنی در انتظار کمانداران کامپوندی ما در عرصه های جهانی است .َ

۲۷ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.