مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا ؛ تیم مهرام ، نماینده ایران الجیش سوریه را برد

تیم مهرام بعنوان تنها نماینده ایران در گروه B مسابقات باشگاه های غرب آسیا توانست با شکست تیم الجیش سوریه به صدر گروه B صعود کند پیش از این نیز در گروه A نیز تیم ذوب آهن بعنوان سوم گروه خود به مرحله بعد صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : تیم بسکتبال مهرام ایران با شکست الجیش سوریه به صدر گروه B لیگ باشگاههای غرب آسیا صعود کرد. در این بازی که آخرین مسابقه دو تیم در مرحله مقدماتی بود بسکتبالیستهای مهرام موفق شدند تیم بدون شکست الجیش سوریه را با نتیجه 70-58 شکست دهند و بعنوان تیم اول گروه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

در دیگر دیدار شب گذشته تیم چمپ ویل لبنان موفق شد ASU اردن را شکست دهد تا هر سه تیم مهرام ایران، چمپ ویل لبنان و الجیش سوریه 7 امتیازه شوند و رده بندی این گروه بر اساس بهترین میانگین گل مشخص شود که مهرام به لطف پیروزی دیشب خود  در مکان اول قرار گرفت، چمپ ویل لبنان و الجیش سوریه دوم و سوم شدند و تیم بسکتبال ASU اردن چهارم شد.

بدین ترتیب در مرحله 1/4 نهایی مسابقات  لیگ باشگاههای غرب آسیا مهرام ایران با الاهلی یمن دیدار می کند و تیم بسکتبال ذوب آهن ایران  می بایست به دیدار چمپ ویل لبنان برود.

شایان ذکر است : تیم بسکتبال ذوب آهن که به عنوان دیگر نماینده کشورمان در گروه A مسابقات باشگاههای غرب آسیا شرکت کرده بود با دو پیروزی و دو شکست بازیهای خود را در مرحله مقدماتی به پایان رساند و بعنوان تیم سوم گروه خود به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد.

۲۷ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.