سرمربی تیم ملی روئینگ مردان:تمام تلاش خود را برای حضور در المپیک لندن خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان:تمام تلاش خود را برای حضور در المپیک لندن خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی روئینگ 2 پاروی مردان کشورمان با توجه به اینکه شاگردانش برای کسب سهمیه المپیک لندن باید در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف حریفان خود روند، گفت: در مسابقات قهرمانی جهان علاوه بر اینکه به فکر کسب سهمیه المپیک هستیم ،در اندیشه کسب مدالهای رنگارنگ نیز خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای حضور در المپیک لندن به کار خواهیم گرفت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ لیو چون ضمن اینکه سال آتی را سال سختی پیش بینی کرد ادامه داد: مهمترین مسابقاتی که سال آینده پیش رو داریم، مسابقات جهانی اسلوونی است که کسب سهمیه المپیک نیز می باشد. البته ما از کسب سهمیه توسط محسن شادی مطمئن هستیم ولی به دنبال سهمیه های بیشتر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به محض پایان یافتن امتحانات بچه ها اردوی بلند مدت خود را به منظور حضور در این مسابقات آغاز خواهیم کرد.

سرمربی چینی تیم ملی روئینگ مردان ادامه داد: من با تمام وجود تلاش می کنم تا با توجه به امکاناتی که فدراسیون در اختیارم قرار داده بهترین نتیجه را کسب کنم.

لیو چون اظهار داشت: برای محسن شادی برنامه ویژه ای داریم و ضمن کسب سهمیه المپیک تلاش می کنیم او در المپیک لندن نیز صاحب مدال شود.

وی شادی را لایق مدال در المپیک دانست و افزود: محسن شادی توان این را دارد که در المپیک صاحب مدال شود و بسیار امیدواریم که این عنوان را تصاحب کند.

وی در پایان پیشرفت ایران در روئینگ را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: پس از شرکت در بازیهای آسیایی قطر و عدم کسب نتیجه مطلوب توانستیم بعد از 4 سال در بازیهای آسیایی گوانگژو موفق به کسب مدال طلا شویم. البته این موفقیت را مدیون زحمت های مسئولان فدراسیون هستیم چراکه همه جانبه ما را حمایت کرده اند.

۲۶ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.