تهران میزبان کنگره بین المللی کشتی های سنتی جهان

کنگره بین المللی کشتی های سنتی جهان، بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولان و شخصیتهای صاحب نام جهانی از جمله "رافی مارتینیتی" رییس فیلا در تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "عبدالکریم سودی" رییس انجمن کشتی با کمربند آلیش در این خصوص گفت: این کنگره از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و بهمین دلیل از شخصیتهای ممتاز جهانی اساتید علمی – ورزشی دنیا دعوت بعمل آمده است تا در آن حضور یابند.

وی افزود: این اجلاس از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه در حضور رییس فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا)، "ون بروگر" رییس جهانی "اسپورت آکورد"، تنی چند از مسئولان کمیته بین المللی المپیک، شورای المپیک آسیا و "نانو المپیک" اروپا، روسای فدراسیون های جهانی کشتی با کمربند آلیش، تاتار گوراش، قزاق گوراش، بیل باقلی گوراش و همچنین 15 تن از شخصیتهای علمی – ورزشی دنیا برگزار می شود.

سودی در ادامه گفت: همچنین یکدوره کلاس بین المللی داوری کشتی با کمربند آلیش از تاریخ 23 تا 29 بهمن ماه آتی در شهرستان مشهد برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از کلاس بین المللی، پیش از شروع مسابقات کشتی با کمربند آلیش قهرمانی جوانان جهان و آسیا برپا خواهد شد.
گفتنی است که نخستین دوره مسابقات کشتی با کمربند آسیایی (چوخه – تاتار گوراش - آلیش) مردان و زنان جوانان آسیا روزهای سی ام بهمن ماه در مشهد انجام می شود.
وزن کشی این مسابقات یک روز قبل صورت خواهد گرفت .

دومین دوره مسابقات آلیش جوانان جهان نیز اول اسفند ماه امسال و رقابتهای کشتی در رشته های چوخه، تاتار گوراش، قزاق گوراش و بیل باقلی گوراش جوانان آسیا روز دوم اسفندماه در مشهد برگزار خواهد شد.
۲۶ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.