در چهارمین نشست کمیسیون حقوق ورزشی تصمیم گیری شد؛ برپایی کنگره بین المللی حقوق ورزشی به میزبانی ایران

در چهارمین نشست کمیسیون حقوق ورزشی تصمیم گیری شد؛ برپایی کنگره بین المللی حقوق ورزشی به میزبانی ایران
چهارمین نشست اعضای کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور کلیه اعضا در محل سازمان تربیت بدنی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، اعضاء کمیسیون حقوقی کمیته ملی المپیک چهارمین نشست خود را روز گذشته در سازمان تربیت بدنی برگزار کرده و طی آن به بررسی مسائل حقوقی بحث دو شغله ها پرداختند، همچنین کلیات طرح برگزاری کنگره بین المللی حقوق ورزشی در این جلسه تصویب شد و مقرر شد در جلسه آتی تاریخ دقیق برگزاری آن معین گردد.
بر اساس این گزارش،  کنگره بین المللی حقوق ورزشی قرار است با حضور نمایندگان بیش از 50 کشور و با هدف توسعه علمی این رشته در بهمن ماه سال جاری  برگزار گردد که یونان، اسلوونی، آلمان، فرانسه، تاجیکستان، ژاپن، سوئیس،ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که در این کنگره حضور خواهند داشت. همچنین مقرر است در کنار این کنگره،دوره های آموزشی کوتاه مدتی نیز برای ورزشکاران، داوران، مربیان، مدیران و سایر شرکت کنندگان برگزارشود.
این کنگره با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی، کمیسیون حقوقی کمیته ملی المپیک، مرکز حقوقی و بین المللی نهاد ریاست جمهوری و اتحادیه حقوق ورزش آسیا برگزار خواهد شد.
گفتنی است، در این جلسه موضوع ایجاد رشته حقوق ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد  دانشگاهها مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و منابع و اطلاعاتی که از مرکز حقوقی ریاست جمهوری گردآوری شده است در اختیار اعضاء قرار گرفت.
۲۶ فروردین ۱۳۸۸ ۱۰:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.