دبیر فدراسیون پزشکی خبر داد؛صدور کارت بیمه ورزشی سال 90 از 15 اسفندماه امسال

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از تدبیر این فدراسیون برای صدور کارت بیمه ورزشی سال 90 تا اسفندماه سال جاری به منظور تسهیل ارائه خدمات به جامعه ورزش خبر داد.


به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ دکتر داود آزادبخت در تشریح آخرین مصوبات شورای مرکزی کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث صدور کارت های بیمه ورزشی در ابتدای هر سال به یکی از مشکلات  کمیته خدمات درمانی تبدیل شده بود امسال برای اولین بار تمهیدی اندشیدیم که  در یکی دو ماه اول سال با تراکم 2-3 میلونی درخواست صدور کارت بیمه ورزشی مواجه نشویم. در این  رابطه قرار شد تا 20 بهمن ماه امسال اقدام لازم جهت صدور کارت های بیمه ورزشی سال 90 انجام شود تا در نهایت از 15 اسفندماه کار عضو پذیری در سراسر کشور آغاز شود.

وی با بیان اینکه فلسلفه راه اندازی  کمیته مرکزی خدمات درمانی ، هماهنگی و تسهیل ارائه خدمات  است، افزود: در این رابطه روسای کمیته های خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور  از میان خود چند نفر را به عنوان اعضای این  کمیته مرکزی انتخاب کرده اند تا هماهنگی های لازم از این طریق انجام شود.در این راستا در آخرین نشستی که برگزار شد نحوه چاپ و صدور کارت های بیمه ورزشی ، سقف تعهدات و سایر موارد مشابه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دبیر فدراسیون پزشکی  ورزشی با بیان اینکه قطب بندی هیات های پزشکی ورزشی مناطق مختلف کشور در راستای  تسهیل ارائه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی است، تصریح کرد: بی تردید با توجه به اهمیت و نقش سلامت ورزشکاران انتظارات بجایی در این رابطه از هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور وجود دارد بنابراین برای تسهیل کار و کاستن از میزان مراجعات به تهران  تاکنون با فراهم کردن زمینه های لازم ، نوار غربی و شمال غرب کشور را قطب بندی نموده ایم تا امکانات پزشکی شهرستان های همچون اهواز، کرمانشاه و تبریز به شکل مطلوبی در خدمت جامعه ورزش قرار گیرد. البته  این قطب بندی ها ادامه خواهد  داشت .

دکتر آزاد بخت با بیان اینکه این قطب بندی ها به معنای ممنوعیت مراجعه ورزشکاران مصدوم به تهران نخواهد بود، افزود: به هر حال ورزشکار مصدوم همچون هر بیماری این حق را دارد که در هر مرکز درمانی خواست تحت مداوا قرار بگیرد اما اتفاق جدید که در بحث قطب بندی رخ می دهد اینکه از این پس نظارت خوب و جامعی بر عملکرد کمیته های خدمات درمانی وجود خواهد داشت و امکان مداوای مطلوب در قطب های مورد اشاره وجود خواهد داشت.
۲۵ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.