اکبر آبادی: فرصت مناسب را برای فعال تر شدن ورزش بانوان مهیا می کنیم

معاون امور بانوان سازمان تربیت بدنی اعلام کرد: فرصت های خوبی را برای هرچه بیشتر فعال شدن حوزه ورزش زنان در رشته های مختلف، مهیا خواهیم کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان تهران، مرضیه اکبر آبادی درنشست مشترک مسئولان ورزش بانوان استان تهران در سالن آمفی تاتر اداره کل، افزود: امیدوارم در بحث ورزش بانوان استان تهران، با دید کارشناسی عمیق و خیلی فعال، برنامه ریزی شود و شاهد ارائه برنامه های خوبی باشیم.

وی با اشاره به عملکرد افتخار آفرین ورزش بانوان در بازیهای آسیایی گوانگژو، ادامه داد: آنچه که از بازیهای آسیایی برداشت کردیم، حاصل روند پیگیری برنامه های آماده سازی تیم ها، برگزاری مسابقات و شناسایی نقاط آسیب بود و بر حسب اولویت بندی، برنامه ریزیهای خوبی انجام دادیم که در نهایت منجر به کسب نتایج ارزنده ای شد و جز افتخار برای خانم ها، چیزی دیگری نبود.

اکبر آبادی همچنین گفت: آمار نشان می دهد که 25 درصد مقام های کسب شده از سهمیه قهرمانی جمهوری اسلامی، متعلق به زنان بوده و در آینده، قطعا برنامه ریزی های ما در هر رشته، کارشناسانه و مطابق با متد روز خواهد بود. درهمین راستا، رشته های پرمدال را که در بازیهای آسیایی مطرح هستند و در المپیک و جهانی هم حائز اهمیت می باشند، شناسایی کرده و در حوزه ملی به فدراسیون های ورزشی اعلام نموده ایم.

وی تاکید کرد: در حوزه استانی، 6 الی 7 رشته را شناسایی کرده ایم و کارگاه های آموزش ملی را در اوایل بهمن ماه سالجاری برای این رشته‌ها در اصفهان برگزار خواهیم کرد و در آنجا، نحوه برنامه نویسی، شکل برنامه ریزی و چگونگی استفاده بهینه از ابزار و امکانات موجود را به هیاتهای ورزشی آموزش خواهیم داد و در ادامه، اطلاعات لازم را مطابق با آخرین متد جهانی آن رشته ها، دراختیار شرکت کنندگان در کارگاه های آموزشی قرار خواهیم داد.
۲۵ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.