رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان – رومانی؛چهار ملی پوش کشورمان فردا به روی تخته می روند

ششمین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان امروز در حالی پیگیری خواهد شد که ما در دسته 94 کیلوگرم نماینده ای نخواهیم داشت.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛امروز و در ششمین روز از سی و پنجمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان وزنه برداران دسته 94 کیلوگرم به مصاف هم می روند. تیم ملی کشورمان در این دسته نماینده ای ندارد و در عوض فردا و پس فردا در دسته های 105 و 105+ کیلوگرم 4 نماینده خواهد داشت.
بر اساس این گزارش،نمایندگان کشورمان در دسته 105 کیلوگرم که بعد از ظهر یکشنبه به مصاف حریفان خود خواهند رفت بهادر مولایی و انوش آرمک می باشند و بهداد سلیمی و محمد حسین سیفی نیز ملی پوشان کشورمان در دسته فوق سنگین خواهند بود که عصر یکشنبه به روی تخته می روند.
در پایان روز پنجم مسابقات تیمهای روسیه، چین، لهستان و ایران رقابتی بسیار نزدیک برای کسب یکی از سکوها دارند که عملکرد وزنه برداران سنگین وزن تکلیف تیمهای برتر این دوره از پیکارها که با حضور 44 کشور جهان برگزار می گردد مشخص خواهد کرد.
گفتنی است، ملی پوش کشورمان در دسته 94 کیلوگرم نواب نصیر شلال بود که در آستانه اعزام به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شصت دست از همراهی تیم بازماند.

 

۳۰ خرداد ۱۳۸۸ ۰۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.