برگزاری جلسه اعضای فدراسیون شنا جهت برنامه ریزی برای مسابقات رده های آسیا در و غرب آسیا



در این جلسه که با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی شنا برگزار شد در مورد تشکیل تیمهای ملی جوانان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات رده های سنی قهرمانی آسیا در کشور اندونزی، مسابقات غرب آسیا در قطر و همچنین هماهنگی اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ملی قطر در این کشور از دیگر مصوبات جلسه کمیته فنی شیرجه بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این جلسه که روز چهارشنبه 22 دی ماه  با حضور رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی برگزار شد. حاضرین در 2 بخش کلی مسایل و نیازهای فعلی و برنامه ریزی آینده با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند. بحث و بررسی در مورد زمان برگزاری مسابقات شیرجه قهرمانی کشور که قرار شد نیمه اول بهمن ماه برگزار شود، زمان و مکان برگزاری مسابقات لیگ شیرجه که تصمیم گیری در این مورد به جلسه بعدی موکول شد و همچنین مقرر شد محمدرضا شکول به عنوان مسئول پایگاههای قهرمانی کشور پیش بینی لازم را جهت پایگاهها و شناسایی آنها و شرایط آن اعلام کند.

گفتنی است؛ تشکیل تیمهای ملی جوانان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات رده های سنی قهرمانی آسیا در کشور اندونزی، مسابقات غرب آسیا در قطر و همچنین هماهنگی اردوی تدارکاتی مشترک با تیم ملی قطر در این کشور از دیگر مصوبات جلسه کمیته فنی شیرجه بود.

شایان ذکر است : در این جلسه قرار شد غلامرضا خیبری نژاد، سرمربی تیم ملی کار خود را با قوت دنبال کند و اردوی تیم ملی شیرجه بزرگسالان زیر نظر این مربی آغاز شود.

۲۵ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.