اجلاس غرب آسیا تشکیل و پولادگر در سمت خود ابقا شد

اجلاس غرب آسیا همزمان با تورنمنت بین المللی در بحرین برگزار شد و سید محمد پولادگر در سمت خود ابقا گردید .



 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در اجلاس غرب آسیا که با سخنرانی سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان آغازشد وی بر همبستگی بین اعضا تاکید کردند و شیخ محمد آل خلیفه رئیس فدراسیون تکواندو بحرین ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان در اجلاس ، از تصمیم اتحادیه غرب آسیا مبنی بر تشکیل جلسه در این کشور ابراز خوشحالی نمودندکه همزمان باسومین دوره تورنمنت بین المللی بحرین تشکیل گردیده است .

دراین جلسه 8 کشور برای عضویت در شورای اجرایی اتحادیه غرب آسیا کاندید شده بودند که از میان آنها کشورهای عراق ، سوریه و عربستان به عضویت در این شورا منصوب گردیدند و کشورهای لبنان و امارات با 6 رای و قطر با 5 رای به عنوان دیگر اعضای این شورا انتخاب شدند .

همچنین در این جلسه با پیشنهاد نمایندگان لبنان و بحرین مبنی بر ابقا سید محمد پولادگر در سمت رئیس اتحادیه غرب آسیا به مدت 4 سال دیگر به دلیل سابقه کاری خوب و کارهای انجام گرفته در این اتحادیه ، با استقبال سایر نمایندگان کشورها مواجه گردید و رئیس فدراسیون کشورمان با کسب 10 رای موافق در سمت خود ابقا شد .

نایب رئیس اتحادیه غرب آسیا در جلسه بعدی این اتحادیه که درسوریه برگزار می گردد انتخاب خواهد شد .

در این جلسه کشورهای ایران ، یمن ، اردن ، بحرین ، لبنان ،‌قطر ،‌امارات ، عربستان ،عراق و سوریه حضور داشتند و کشورهای فلسطین ،‌کویت و عمان غایب بودند .

۲۵ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.