پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ سرمربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در گفت و گو با سایت کمیته :مربیانی را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد که ما را به کسب سهمیه المپیک یاری نمایند

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ سرمربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در گفت و گو با سایت کمیته :مربیانی را برای تیم ملی انتخاب خواهیم کرد که ما را به کسب سهمیه المپیک یاری نمایند
تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی در حالی اردوی داخلی خود را در سایت تیراندازی آغاز می کند که کمیته فنی هنوز حضور قطعی مربی ایتالیایی را تائید نکرده است .


احمدرضا هامونی حقیقت ، سر مربی تیم ملی اهداف پروازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : حضور آقای درادبی – مربی سرشناس ایتالیایی رشته تیراندازی – در تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی ، منوط به تصمیم کمیته فنی می باشد که تا کنون نهایی نشده است .

وی ادامه داد: وی از روز دوشنبه گذشته وارد تهران شده و قرار است طی 12 روزی که در ایران اقامت دارد ضمن آشنایی با وضعیت فنی  ملی پوشان حاضر در اردو ، برنامه پیشنهادی خودش را ارائه نماید .

حقیقت با تاکید بر این نکته که دریافت سهمیه المپیک ازاهم اهداف ترسیم شده در کمیته فنی فدراسیون تیراندازی می باشد  اظهار داشت : در این رشته تنها کسانی موفق به کسب این سهمیه می شوند که در سطح جهانی مطرح باشند و دریافت این سهمیه مساوی با شانس مدال آوری در المپیک است ، بر همین اساس مربیانی را انتخاب خواهیم کرد که ما را به این اهداف نزدیک نماید .

سر مربی تیم ملی اهداف پروازی خاطر نشان کرد : در برنامه دراز مدت ، ضمن نگاهی که به کسب سهمیه و مدال آوری در بزیهای المپیک لندن داریم ، با توجه به سیاست ورزش کشور از نظر افزایش مدال ها در این رشته در بازیهای آسیایی کره ، این مهم نیز دراهداف ترسیم شده برای  نامزد مربیگری تیم ملی تعیین گردیده است ، که منتظریم با توجه به این اهداف برنامه ای جامع جهت آماده سازی تیم ملی از سوی ایشان دریافت نمائیم .

حقیقت در خاتمه با اشاره به سوابق حرفه ای مربی ایتالیایی که تربیت تیراندازانی که 8 مدال المپیکی را از آن خود کرده اند افزود : آقای درادبی در ردیف مربیان درجه یک دنیا هستند که  امیدواریم در صورت پذیرش برنامه های ایشان توسط کمیته فنی ، فصلی جدید از موفقیت های تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی را شاهد باشیم . 
۲۵ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.