پیمان فخری در گفتگو با سایت کمیته : می خواهیم بیشتر توجهاتمان را بر روی تقویت سطوح ایه و بانوان معطوف کنیم

دبیر فدراسیون شمشیربازی بیشترین توجه کنونی فدراسیون را معطوف به بانوان دانست و گفت استعدادهای خوبی در بانوان داریم به همین دلیل می خواهیم بصورت پایه ای استعدادیابی کنیم و توانایی های آن ها را شکوفا کنیم تا افق روشنی را در آینده شمشیربازی بانوان کشورمان نظاره گر باشیم.

پیمان فخری ، دبیر فدراسیون شمشیربازی کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : عصر روز گذشته نشستی با حضور  مسئولان فدراسیون شمشیربازی در محل فدراسیون برگزار شد که در آن مسئولان در خصوص چگونگی برگزاری دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی بانوان رده های سنی نوجوانان و جوانان و نحوه اجرای هر چه بهتر تمرینات به منظور حضور قدرتمند دختران آینده ساز ایرانی در مسابقات آسیایی تایلند که اسفند ماه امسال برگزار می شود بحث و تبادل نظر کردند .

پیمان فخری در ادامه گفت : ما در ایران یک رنکینگ داخلی برای شمشیربازان کشورمان داریم . در نشست دیروز از نفرات برتر این رنکینگ نیز دعوت کردیم تا توسط مربیانشان و مربیان تیم ملی مورد ارزیابی قرار گیرند و نفرات برای اردوهای بعدی تیم ملی مشخص شوند . این ملی پوشان در دو رده سنی زیر 17 سال و زیر 20 سال و در دو گروه نوجوانان و جوانان قابل بخش بندی بودند.
وی افزود  : روز شنبه 25 دی ماه امسال نیز جلسه ای  در دفتر امور مشترک فدراسیونهای ورزشی برگزار خواهد شد که در آن شرکت کنندگان استانی نسبت به ارائه گزارش عملکرد سال جاری خود به مسئولان اقدام کرده و همچنین اهداف اصلی مسئولان سازمان تربیت بدنی و فدراسیون در بخش استعدادیابی و کشف دختران نخبه شمشیرباز کشور در استانهای مختلف برای حاضرین تبیین و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : دنبال این هستیم که روی رده های پایه ای کار کنیم و توجه مان را بیشتر روی بانوان معطوف کنیم و بهترین مربیان را نیز برای تمرین آن ها در نظر گرفته ایم.

شایان ذکر است : بانوان شمشیرباز کشورمان در هر سه اسلحه سابر ،فلوره و اپه در مسابقات قهرمان یآسیا که به میزبانی تایلند در اسفند ماه سال جاری برگرا می گردد  شرکت خواهند کرد  و در این مسابقات کل کشورهای آسیایی حضور دارند.
۲۲ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.