مقصودلو: "سوتار" سرمربی تیم ملی کبدی ایران می شود

رئیس فدراسیون کبدی کشورمان با اشاره به حضور مربی هندی در کشورمان گفت: قرار است " سوتار" هندی به عنوان سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری وارد کشورمان شود و در صورت توافق نیز هدایت تیم ملی کبدی مردان ایران را بر عهده خواهد گرفت.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمدرضا مقصودلو اظهار داشت: هم اکنون سه بازیکن ملی پوش کار به همراه سوتار از کشور هند برای حضور در تیم راه و ترابری اصفهان وارد کشورمان شده اند. حضور این افراد در لیگ برتر کمک شایانی به کیفیت لیگ برتر کبدی کشورمان خواهد داشت و در بازیکنان ایجاد انگیزه خواهد کرد.

وی ادامه داد: " سوتار" یکی از مربیان خوب هندی است که علاوه بر سرمربیگری در تیم راه و ترابری، جهت آموزش مربی گری به مربیان جوان کشورمان در آکادمی ملی المپیک حضور پیدا می کند و در صورت توافق نهایی هدایت تیم ملی کشورمان را نیز بر عهده خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: سرمربی هندی را برای انتقال علم جدید این رشته وارد کشورمان کرده ایم و هدفمان نیز برای 4 سال دیگر در بازی های اسیایی کرده است مطمئنا در طی این 4 سال مربی تیم ملی نیز تغییر خواهد کرد و ما از مربیان داخلی استفاده می کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به انتخابات اخیر هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کبدی گفت: در انتخابات اخیر هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کبدی، محمد عباسی (وزیر تعاون) بار دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی انتخاب شد و بنده نیز بار دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی کبدی انتخاب شدم.
وی در ارتباط با شروع لیگ برتر کبدی گفت: لیگ برتر کبدی مردان با حضور شش تیم از پنجشنبه 23 دی ماه به میزبانی سه شهر زابل، تالش و آذربایجان غربی برگزار خواهد شد. همچنین در بخش بانوان نیز از 5 بهمن ماه شاهد رقابت 10 تیم در اصفهان هستیم.

مقصودلو در ارتباط با میزبانی ایران برای مسابقات جهانی کبدی خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات آسیایی به مالزی رسیده است اما در تلاش هستیم با رایزنی با مسئولین فدراسوین جهانی میزبانی مسابقات جهانی را از آن ایران کنیم.

پیش از این آشان کومار در بازی های آسیایی گوانگژو سرمربی تیم ملی کبدی ایران بود که ایران رااز سکوی نایب قهرمانی این بازی ها بالا برد.

 

۲۱ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.