ملی پوش بسکتبال در گفتگو با سایت کمیته : سطح بازیهای غرب آسیا در سوریه بالا بود

آرن داوودی سطح مسابقات بسکتبال غرب آسیا را که هفته گذشته به میزبانی سوریه برگزار شده بود بالا دانست و گفت همه تیم ها بجز تیم الاهلی یمن از آمادگی خوبی برخوردار بودند.




آرن داووی ملی پوش بسکتبال کشورمان که هم اکنون در باشگاه ذوب آهن بازی می کند پس از بازگشت از مسابقات باشگاه های غرب آسیای  سوریه در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : سطح مسابقات بالا بود و به نظر من همه تیم ها بجز تیم الاهلی یمن از آمادگی خوبی برخوردار بودند و از بازیکنان خارجی خوبی نیز استفاده کرده بودند .

وی افزود : ما توانستیم با دو پیروزی و دو شکست بازیهای خود را در مرحله مقدماتی به پایان برسانیم و بعنوان تیم سوم گروه خود به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم.

وی در ادامه گفت : هم اکنون تیم باشگاه مهرام برای برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات غرب آسیا در گروه 2 به اردن رفته است و ما منتظر نتیجه بازی های آن گروه هستیم و باید در مرحله بعد با تیم دوم آن گروه بازی کنیم .

وی در پاسخ به اینکه میزبان دور بعدی مسابقات غرب آسیا کدام کشور است گفت : مسابقات دور بعد رفت و برگشتی است یعنی به عبارتی هر تیم یک بار میزبان و بار دیگر میهمان حریف خود خواهد بود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : این مسابقات که در سطح بین المللی برگزار می گردد در افزایش سطح آمادگی بچه های تیم بسیار مؤثر است و در نتیجه در افزایش سطح آمادگی ملی پوشان برای حضور مجدد در تیم ملی نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود .و من فکر می کنم ما از تیم های دیگر در این مسابقات چیزی کم نداشتیم و در سطح آن ها و یا در جاهایی بهتر از آنها بودیم و توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم و در سطح بین الملل نیز حرف برای گفتن داشته باشیم.

شایان ذکر است :  در گروه 1 تیم ذوب آهن با تیم های : الریاضی لبنان ، الریاضی اردن ، الاهلی یمن و الجلا سوریه در سوریه به رقابت پرداخت و شامگاه شنبه 18 دی ماه به میهن بازگشتند و در گروه 2 نیز تیم مهرام بعنوان دیگر نماینده کشورمان در مسابقات باشگاه های غرب آسیا از فردا در مقابل تیم های چمپ ویل لبنان ،دوهوک عراق ، اردن ASU ، الجیش سوریه صف آرایی خواهد کرد.



۲۱ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.