رئیس سازمان دهنده تیمهای ملی تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته ؛ اوائل بهمن ماه نفرات اعزامی به مسابقات لهستان را معرفی می کنیم

رئیس سازمان دهنده تیمهای ملی تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته ؛ اوائل بهمن ماه نفرات اعزامی به مسابقات لهستان را معرفی می کنیم
تیراندازان ملی پوش در رشته تپانچه در حالی از امروز استراحت 8 روزه را شروع می کنند که تیراندازان رشته تفنگ همچنان به اردوی آماده سازی خود ادامه می دهند .

حیدر علی نعمتی ، رئیس سازمان دهنده تیم های ملی تیراندازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیراندازان رشته تپانچه تا 28  دی ماه استراحت خواهند داشت که پس از طی این دوره استراحت تا 20 بهمن – یعنی تازمان اعزام به مسابقات جایزه بزرگ لهستان اردو را ادامه می دهند .

وی ادامه داد : تیراندازان رشته تفنگ بدون استراحت به طور مداوم تا زمان اعزام در اردو حضور خواهند داشت  .

نعمتی با اشاره به حضور تیراندازان رشته های تفنگ و تپانچه در مسابقات جایزه بزرگ لهستان که از 20 تا 25 برگزار می گردد از حضور بهترین تیراندازان این رشته ها در مسابقات خبر داد و اظهار داشت : هنوز تیراندازان منتخب برای حضور در این رقابت نهایی نشده اند .

رئیس سازمان دهنده تیمهای ملی تیراندازی ضمن اعلام اسامی تیراندازان اعزامی به رقابت های لهستان تا 2 هفته آینده  ، حضور در این مسابقات را تجربه خوبی برای تیراندازان عنوان کرد .
۲۱ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.