مهران قزلباش:باید طلسم گرفتن طلا در کانوپلو را بشکنیم

مربی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان مردان گفت: متاسفانه تیم ما چند دوره پیاپی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را به دست آورده و ما باید در مسابقاتی که سال آینده در تهران برگزار می شود طلسم گرفتن طلا را بشکنیم.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛مهران قزلباش ادامه داد: برای رسیدن به این هدف اردوی اول را با برنامه تمرینی هوازی و بدنسازی برگزار کردیم . برنامه تمرینی را طوری تنظیم کرده ایم که با تمرینات سبک آغاز می کنیم و کم کم فشار را بالا می بریم تا نزدیک به مسابقات بازیکنان به مرز آمادگی برسند.

وی بیان کرد: تا فروردین ماه 15 نفر را در اردو نگه می داریم و از اردیبهشت 5 نفر حذف شده و بقیه تمرینات خود را ادامه می دهند.

قزلباش در رابطه با برنامه تمرینی تیمش گفت: ما در ابتدا سعی کردیم نفراتی را دعوت کنیم که قدرت بدنی بالا و قد بلند دارند تا بتوانیم روی برنامه های بدنسازی بیشتر کار کنیم زیرا قدرت بدنی و استقامت باید در کنار تاکتیک وجود باشد تا تیم موفق شود. خوشبختانه ما امسال به این مهم رسیده ایم.

وی در رابطه با میزبانی ایران در این مسابقات اظهار داشت: اینکه ایران میزبان مسابقات قهرمانی آسیا است برای ما بسیار مهم می باشد. ما در زمینی مسابقه می دهیم که در آن تمرین کرده ایم و از نظر تغذیه و اسکان نیز با مشکلی روبرو نخواهیم بود.

مربی تیم ملی کانوپولوی مردان در رابطه با حریفان ایران نیز تصریح کرد: کشورهای چین تایپه، ژاپن، هنگ کنگ و سنگاپور حریفان اصلی ما در این رقابتها هستند که مطمئناً در این مدت پیشرفت خوبی داشته اند.
۲۱ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.