پیش بسوی المپیک لندن ؛مدیر تیم های ملی قایقرانی آبهای آرام:در صورت موافقت هیات رئیسه به مالزی خواهیم رفت

پیش بسوی المپیک لندن ؛مدیر تیم های ملی قایقرانی آبهای آرام:در صورت موافقت هیات رئیسه به مالزی خواهیم رفت
برای کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک بهترین تمرینات را انجام خواهیم داد.

ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی قایقرانی آبهای آرام بیان کرد: بعد از بازگشت از بازیهای آسیایی گوانگژو با توجه به 3 سال تمرین مداوم، قایقرانان به استراحت نیاز داشتند. پس از این استراحت مجدداً به اردو فراخوانده شدند و با انجام تمرینات قدرتی و استقامتی به آمادگی نسبی رسیدند که در اردوی بعد نیز که از هفته آینده آغاز می شود، آمادگی بدنی خود را به دست خواهند آورد.

وی ادامه داد: پیشنهاد اعزام به مالزی را نیز برای انجام تمرینات داخل آب به فدراسیون داده ایم که در صورت تصویب هیات رئیسه به مالزی خواهیم رفت.
اقلیمی تصریح کرد: سال آینده علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، کاپها و مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان جهان را پیش رو داریم که باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم تا اجازه حضور در مسابقات انتخابی المپیک را به ما دهند.

وی اظهار داشت: کار ما برای موفقیت در این مسابقات بسیار سخت است، ما باید روی رشته هایی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، تمرکز بیشتری کرده و نباید احساسی عمل کنیم.

وی افزود: البته رشته کایاک چهارنفره باید در مسابقات قهرمانی جهان جزء 10 قایق برتر شود تا بتواند سهمیه المپیک را کسب کند که انجام آن نیز کار آسانی نیست.

مدیر تیم های ملی قایقرانی کشورمان گفت: با اعلام فدراسیون جهانی مسافتهای 200 و 1000 متر در المپیک خواهد بود که این مسئله کار ما را با توجه به اینکه در مسافت 200 متر با مشکل مواجه هستیم سخت تر می کند.

وی ادامه داد: البته مشکل اساسی ما در مسافت 200 متر نیروهای جوانمان هستند. حجم عضلات و قدرت در سرعت مهم هستند ولی بچه های ما جوان و درحال رشد هستند. باید روی آنها کار کرد تا بتوانند در سالهای آینده به موفقیت برسند.

اقلیمی در رابطه با حریفان قایقرانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: حریفان اصلی ما در گوانگژو مشخص شدند. آنها در این مدت دست روی دست نمی گذارند. آنهایی که از ما عقب ترند سعی می کنند به ما برسند و آنهایی که جلوترند در صدد حفظ آن برمی آیند. ما باید 2 برابر آنها کار کنیم تا بتوانیم حرف اول را بزنیم.

۲۰ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.