سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:جام تختی ملاک انتخاب نفرات برای جام جهانی و رقابت‌های آسیایی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:جام تختی ملاک انتخاب نفرات برای جام جهانی و رقابت‌های آسیایی است
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رقابت‌های انتخابی جام تختی روزهای 24 و 25 بهمن ماه برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ غلامرضا محمدی با بیان این مطلب افزود: پیش از این قرار بود که رقابت‌های انتخابی جام تختی روزهای 14 و 15 بهمن ماه برگزار شود که به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ تصمیم گرفتیم این مسابقات پس از لیگ برگزار شود تا تمامی چهره‌های مدعی بدون هیچ مشکلی در این رقابت‌ها شرکت کنند.

دارنده دو مدال نقره جهان با اشاره به اینکه تمامی مدعیان حضور در جام تختی باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند اظهار داشت: شرایط این مسابقات اعلام شده است و نفرات پنجم تا دهم رقابت‌های قهرمانی کشور و کشتی‌گیران بر اساس سهمیه استان‌ها می‌توانند در این مسابقات دو روزه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: نفرات اول رقابت‌های انتخابی و یک تیم منتخب از این مسابقات جواز حضور در جام تختی را بدست می‌آورند.

دارنده دو مدال برنز جهان با اشاره  به اینکه حضور تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جام تختی الزامی است تأکید کرد: ملی پوشان برای حضور در جام جهانی روسیه در دهه سوم اسفند ماه و رقابت‌های آسیایی ازبکستان در اردیبهشت ماه از این مسابقات که روزهای 6 تا 8 اسفندماه برگزار می‌شود انتخاب می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای محمد طلایی آرزوی موفقیت می‌کند خاطرنشان کرد: سال‌ها با محمد طلایی بعنوان دوست و هم‌تیمی در اردوها حضور داشته‌ام و همواره احترام و دوستی بین ما برقرار بوده است و امیدوارم بتوانیم با ایجاد رابطه مناسب بین سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رشد کشتی کشور کمک کنیم.

۲۰ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.