پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛لیلا ابراهیمی در گفت و گو باسایت کمیته :با پذیرش بورسم در دانشکده علوم ورزشی آلمان ،شانس موفقیتم در لندن بیشتر می شود

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن؛لیلا ابراهیمی در گفت و گو باسایت کمیته :با پذیرش بورسم در دانشکده علوم ورزشی آلمان ،شانس موفقیتم در لندن بیشتر می شود
عضو تیم دوومیدانی در حالی تمرینات خود را زیر نظرفیروزی ادامه می دهد که به دعوت دانشکده علوم ورزشی آلمان برای یک دوره آموزش یکساله به این کشور می رود .


لیلا ابراهیمی ، عضو تیم ملی دوومیدانی بانووان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : این دوره یکساله ، به آموزش مربیگری پیشرفته اختصاص دارد که با طی آن  امیدوارم بتوانم سطح فنی دوومیدانی بانوان را ارتقاء دهم .

وی ادامه داد: علاوه بر این ، دانشکده علوم ورزشی آلمان با داشتن یکی از مهمترین پایگاههای قهرمانی دنیا ، که به طور مداوم در آنجا مسابقات برگزار می شود ، یک فرصت بسیار خوبی برای آمادگی المپیک لندن است ، این موضوع به خصوص زمانی بیشتر اهمیت می یابد که آلمان به عنوان یکی از برترین کشورهای قهرمان پرور در رشته دوومیدانی است .

ابراهیمی افزود : در صورت قطعی شدن این بورسیه ، تابستان 2011 به مدت یکسال در کشور آلمان  آموزش و تمرین خواهم داشت .

عضو تیم ملی دوومیدانی همچنین اظهار داشت که تصمیم دارد برای سال جاری میلادی در هیچ مسابقه حضور نیابد و تنها تمرین داشته باشد ، وی دلیل این تصمیم را خستگی که در اثر حضور در مسابقات سال پیش داشته دانست و افزود : سال گذشته در مسابقات بسیاری شرکت کردم که این امر خستگی زیادی برایم به همراه داشت ولی امسال تصمیم دارم فقط تمرین داشته باشم .

ابراهیمی در پاسخ به موادی که تصمیم دارد برای المپیک لندن بر روی آنها تمرکز داشته باشد گفت : در مواد 1500 متر ، 3000 متر و 800 متر داخل سالن برنامه ریزی دارم  که امیدوارم بتوانم رکورد دلخواهم را بدست آورم .

۲۰ دی ۱۳۸۹ ۰۹:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.