برنامه ریزی فدراسیون تنیس روی میز برای ورود بازیکنان رده سنی امید به رنکینگ جهانی

فدراسیون تنیس روی میز کشورمان ، برنامه های گسترده ای برای رده سنی امید و ورود آنها به رنکینگ جهانی دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در حالیکه در سال های اخیر پس از خروج بازیکنان جوان از ترکیب تیم ملی جوانان هیچ برنامه ای جهت ارتقای این بازیکنان برای رسیدن به ترکیب بزرگسالان مدنظر نبوده است، این بار فدراسیون پس از موافقت با تشکیل تیم ملی امید با برنامه ریزی صحیح در صدد پشتوانه سازی و ورود بازیکنان آینده دار ایرانی به فهرست رنکینگ جهانی در رده سنی امید(زیر 21 سال) می باشد. در همین راستا 6 نفر از بازیکنان برتر رده سنی امید که همگی از اعضای سابق و حال تیم ملی جوانان می باشند به پروتور های قطر و امارات اعزام می شوند.

بسیاری از کشورهای پیشرفته و در حال توسعه دنیا با حمایت از بازیکنان جوان و آینده دار و ارتقاء آنها در رنکینگ جهانی به پشتوانه سازی و جایگزینی این نفرات به تدریج در ترکیب تیم ملی بزرگسالان تلاش می کنند که در همین راستا  با تصمیم صحیح فدراسیون و پس از حضور 3 جوان در کمپ تمرینی اشلاگر و در کنار بزرگسالان، این بار بازیکنان زیر 21 سال مورد توجه قرار گرفته اند. این مهم می تواند انگیزه های تمرینی در بازیکنان رده سنی امید را چند برابر نماید.

با اقدامات فراوان و دقیق فدراسیون مقرر گردیده در آینده ای نزدیک، برنامه های گسترده ای برای این گروه سنی مد نظر قرار گیرد. ضمن اینکه نیما و نوشاد عالمیان که در حال حاضر در بین 6 بازیکن برتر بزرگسالان عضویت دارند نیز شرایط حضور در رده سنی امید را دارا بوده و در مجموع حضور 8 بازیکن برتر امید در پروتورهای فوق الذکر می تواند آینده ای خوب را برای تنیس روی میز در پیش داشته باشد.

۱۹ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.