امضا تفاهمنامه فدراسیون پزشکی ورزشی و تنیس

با امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون پزشکی ورزشی با فدراسیون تنیس از این پس خدمات آموزشی ، پژوهشی و علمی گسترده ای به فدراسیون تنیس و جمعیت ورزشکاران این رشته در سراسر کشور ارائه خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛در راستای توسعه همه جانبه ارائه خدمات حوزه پزشکی ورزشی به بخش های مختلف ورزش کشور و در ادامه امضای تفاهم نامه های همکاری با فدراسیون های ورزشی مختلف، دیروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی تفاهم نامه همکاری 4 ساله این فدراسیون با فدراسیون تنیس به امضای دکتر لطفعلی پورکاظمی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و  مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس رسید.

بر اساس این تفاهم نامه فدراسیون پزشکی ورزشی خدمات درمانی، آموزشی، علمی و پژوهشی را به فدراسیون تنیس و ورزشکاران تحت پوشش این فدراسیون ، ارائه خواهد داد.

در مراسم امضای این تفاهم نامه همکاری، پس از ارائه توضیحاتی از سوی دکتر پورکاظمی پیرامون نحوه سرویس دهی این فدراسیون به بخش های مختلف ورزش کشور، مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس نیز اظهار امیدواری کرد به واسطه امضای این تفاهم نامه  فدراسیون تنیس از خدمات علی و آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی نهایت بهره را ببرد.
۱۹ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.