پیش بسوی المپیک 2012 لندن ؛ نائب رئیس فدراسیون بدمینتون : جام دهه فجر پله ای برای بالا رفتن رنکینگ بدمینوتن بازان است

پیش بسوی المپیک 2012 لندن ؛ نائب رئیس فدراسیون بدمینتون : جام دهه فجر پله ای برای بالا رفتن رنکینگ بدمینوتن بازان است
مرتضی مداحی جام دهه فجر را پله صعود برای کسب سهمیه المپیک 2012 لندن توسط بدمینوتن بازان کشورمان دانست و گفت این مسابقات مورد تائید فدراسیون جهانی است و ایران در این جام میزبان تعداد کثیری ورزشکار از کشورهای دیگر نیز خواهد بود.


مرتضی مداحی نائب رئیس فدراسیون بدمینوتن در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت:
هم اکنون بچه ها درگیر مسابقات و لیگ داخلی و کمپ ملی هستند و برنامه ریزی و تمرینات ملی پوشان در جهت آماده شدن برای شرکت در مسابقات جام دهه فجر است که می تواند برای کسب  سهمیه المپیک 2012 لندن کمک کننده باشد.

وی افزود : برای بالا رفتن رتبه در رنکینگ جهانی سه نوع مسابقات داریم که بر مبنای ارزش مالی جایزه دسته بندی می شوند جام دهه فجر بدمینوتن کشورمان که 12 تا 22 بهمن ماه جاری برگزار می گردد جایزه 15000 تا 40000 دلاری در نظر گرفته است و به این سبب در رده بندی فدراسیون جهانی از درجه 2 به حساب می آید و کسب امتیاز در این مسابقات میتواند رنکینگ جهانی بدمینتون بازان را بالا ببرد و آن ها را برای کسب سهمیه المپیک امیدوار تر نماید.

وی در ادامه بیا کرد : طبق پیش بینی ما حدود 30 کشور در این مسابقات حضور می یابند که هنوز شرکت کنندگان قطعی نیستند یعنی تا پایان زمان ثبت نام هنوز فرصت هست  ولی در بین بدمینتون بازانی که تا کنون اعلام آمادگی کردند شرکت کنندگانی از کشورهای آلمان و فرانسه نیز به چشم می خورند  و بدمینتون بازان کشورهای دیگر هم حتما برای بالا بردن رنکینگ خود و کسب امتیاز سهمیه المپیکی 2012 لندن شرکت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : 40 تورنمنت برون مرزی را نیز برای سال آینده تا قبل از المپیک 2012 لندن در نظر گرفتیم که با برنامه در اختیار کمیته ملی المپیک قرار دادیم تا با بررسی دقیق از بین آن ها چند تورنمنت مهم و تاثیرگذار انتخاب و برای حضور بدمینتون بازان کشورمان در آن ها برنامه ریزی گردد .

۱۹ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.