پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ مربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در گفت و گو با سایت کمیته ؛تیراندازان اهداف پروازی 22 دی ماه وارد اردو می شوند

پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛ مربی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی در گفت و گو با سایت کمیته ؛تیراندازان اهداف  پروازی 22 دی ماه وارد اردو می شوند
تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی در حال از روز چهارشنبه وارد اردو می شوند که در یکی از مهمترین مسابقات کسب سهمیه المپیک این رشته که در شیلی برگزار می گردد آماده می شوند .


محمد رضا هامونی حقیقت ، مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف  پروازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی به دنبال پایان یافتن مسابقات لیگ و چند روز استراحت از 22 دی ماه در سایت تیراندازی وارد اردو می شوند .

وی ادامه داد : این  دوره از اردوی  تیم ملی تا 4 بهمن ماه بدون وقفه ادامه خواهد داشت و هدف ما از آن آماده شدن برای مسابقات قهرمانی جهان در شیلی می باشد .

هامونی حقیقت با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در شیلی که  دهم تا بیستم اسفندماه برگزار می گردد ، اظهار داشت : در مدت زمان کوتاه باقی مانده در تلاشیم تا  ملی پوشان به آمادگی لازم برسند به جهت آنکه این مسابقات یکی از مهمترین رویدادهای این رشته در سال 2011 و در ردیف 6 مسابقه بین المللی است که سهمیه المپیک در آن توزیع می شود .

مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف پروازی در خصوص برنامه های تیم ملی تیراندازی در سال جاری میلادی گفت : در حال حاضر برپایی اردو تیم و حضور در مسابقات جهانی شیلی در راس برنامه های فدراسیون قرار دارند و جزئیات سایر برنامه ها در این سال پرترافیک برای این رشته تا 15 بهمن ماه اعلام خواهد شد .
۱۹ دی ۱۳۸۹ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.