پیش به سوی بازیهای المپیک لندن ؛نائب رئیس فدراسیون تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته:با استفاده از امتیاز میزبانی سهمیه المپیک را کسب می کنیم

فدراسیون تیرو کمان در حالی مشغول برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در هفته جاری می باشد که امیدوارست با استفاده از امتیاز میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا ، سهمیه المپیک لندن را بدست آورد .

مهناز نجاری ، نائب رئیس بانوان فدراسیون تیرو کمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا در رشته تیرو کمان که با توزیع سهمیه المپیک همراه است  از مهمترین برنامه های فدراسیون در سال آینده می باشد که در تلاشیم تا با استفاده از این موقعیت این سهمیه را بدست آوریم .

وی ادامه داد : این مسابقات از 27 مهرماه تا 2 آبان سال آتی در تهران بر پا می گردد که این تاریخ در تقویم فدراسیون جهانی این رشته نیز درج گردیده است .

نائب رئیس فدراسیون تیر وکمان با اشاره به گرید مسابقات قهرمانی آسیا ، اظهار داشت: این مسابقات در هر دو رشته کامپوند و ریکرو برگزار می گردد ولی تنها برای کمانداران ریکروی سهمیه المپیک توزیع می شود .

نجاری در پاسخ به برنامه های فدراسیون برای آمادگی تیم ملی و کسب سهمیه المپیک با توجه به موقعیت میزبانی گفت : پس از نهایی شدن ترکیب تیم ملی  ، اردوهای مستمری برای هر دو رشته در نظر گرفته شده است که با توجه به زمان آن اجرا می شود .

نائب رئیس بانوان فدراسیون تیر وکمان در خصوص اردو های برون مرزی تیم ملی افزود : قطعا اردوی برون مرزی خواهیم داشت  ولی برای این موضوع منتظر در یافت نظرات و پیشنهادات مربیان می باشیم .

نجاری در خاتمه  خاطر نشان کرد : کمانداران  سال آینده ، سال پر کاری خواهند داشت که امیدواریم با برنامه هایی که در نظر گرفته ایم بتوانیک سهمیه المپیک را بدست آوریم .

۱۸ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.