پیش به سوی المپیک لندن ؛مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفتگو با سایت کمیته : تیراندازان نیمه اسفند در سیدنی اردو می زند

پیش به سوی المپیک لندن ؛مربی تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در گفتگو با سایت کمیته : تیراندازان نیمه اسفند در سیدنی اردو می زند
تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت در حالی اردوی داخلی را پشت سر می گذارد که برای آمادگی و کسب سهمیه المیک در ورد کاپ سیدنی ، دوماه دیگر در این شهر اردو می زند.

یوسف آجرلو ، مربی تیم ملی تیراندازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک  گفت : اهمیت ورد کاپ سیدنی از لحاظ توزیع سهمیه المپیک ، فدراسیون  را بر آن داشت تا جهت آمادگی هر چه بیشتر تیراندازان در این رقابت ها ، اردویی در این کشور برگزار نماید .

وی ادامه داد : انتخاب این کشور برای برپایی اردو تنها به جهت میزانی اش برای مسابقات ورد کاپ صورت نگرفت ، بلکه  بعد مسافتی و شرایط متفاوت جوی  ، زمانی را برای هماهنگ شدن تیراندازان به شرایط جدید می طلبید که برگزاری اردو پیش از این مسابقات موقعیت خوبی بود .

مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت  در خصوص زمان اعزام و مدت این اردو اظهار داشت : بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته تیراندازان 15 اسفند راهی سیدنی می شوند ، و به مدت 10 روز اردو خواهند داشت .

آجرلو در پاسخ به حضور ملی پوشان اهداف پروازی  در اردوی سیدنی اظهار داشت : تا این لحظه کمیته فنی در این خصوص تصمیم گیری نکرده است ، ولی در صورت عدم حضور در این اردو ، اردوی برون مرزی جایگزینی برای این ملی پوشان در نظر گرفته می شود .

۱۶ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.