با توجه به برگزاری مسابقات انتخابی المپیک؛دو عضو ارشد فدراسیون جهانی و قاره ای قایقرانی به ایران می آیند

دو عضو ارشد فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیایی قایقرانی به منظور بازدید از امکانات موجود در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی جهت مسابقات انتخابی المپیک به ایران می آیند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، با توجه به اینکه ایران مهر ماه سال آینده میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در رشته آبهای آرام می باشد، جابا سانتو مدیرفنی فدراسیون جهانی و کندا رئیس کمیته آبهای آرام کنفدراسیون آسیایی قایقرانی به ایران می آیند تا از امکانات موجود در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی، محل برگزاری این رقابتها بازدید و شرایط موجود را ارزیابی کنند.

جابا سانتو یکی از با سابقه ترین افراد در فدراسیون جهانی قایقرانی می باشد که در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که در تهران برگزار شد، به ایران آمده بود، فردا 16 دی ماه برای هشتمین بار به کشور عزیزمان خواهد آمد تا از نزدیک از آخرین وضعیت و امکانات فدراسیون و دریاچه آزادی، محل برگزاری مسابقات دیدن به عمل آورد.

سانتو در سال گذشته در گزارش به مسئولین فدراسیون جهانی سطح برگزاری مسابقات را در حد و اندازه مسابقات قهرمانی جهان اعلام کرده بود، همچنین جهشی که در سالهای اخیر در قایقرانی ایران رخ داده را غیرقابل باور عنوان کرد.

همچنین، کندا رئیس کمیته آبهای آرام کنفدراسیون قایقرانی آسیا نیز شنبه 18 دی ماه وارد ایران خواهد شد تا از امکانات موجود در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرده و در رابطه با برگزاری مسابقات انتخابی المپیک با احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی ایران جلسه ای برگزار کند.

۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۵:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.