رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی تکواندو : اگر خوب قضاوت کنیم، تکواندو در المپیک ماندگار خواهد شد

در مراسم افتتاح شصت و چهارمین دوره سمینار بین المللی داوری تکواندو در مرکز جهانی این رشته در تهران گفت :ماندن یا نماندن رشته تکواندو در میان ورزش های المپیکی، رابطه مستقیمی با نحوه و نوع قضاوت های ما داوران دارد.




به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛وی ادامه داد :از طرف دکتر چان وون چو، ریاست فدراسیون جهانی تکواندو جهت افتتاح شصت و چهارمین  دوره سمینار  بین المللی داوری و هفتادو هفتمین دوره سمینار بازآموزی  به ایران آمدم .

همانطور که دوست عزیزم آقای سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران فرمودند، داوری نقش مهم و بسزایی در کلیه رقابتهای ورزشی دارد .

قبل از آمدنم به ایران با دکتر چو جلسه ای داشتم و ایشان نیز به نقش کلیه داوران در میادین بین المللی تاکید زیادی داشتند که اگر ما به خوبی کار قضاوتمان را انجام دهیم، تکواندو در المپیک ماندگار است و برعکس اگر داوری ما درست نباشد و کارمان را به درستی انجام ندهیم در المپیک حرفی برای گفتن نداریم و باقی نخواهیم ماند.

دکتر شکیر افزود : مطمئن هستم تکواندو با توجه به رهبری دکتر چو و روسای فدراسیون های تکواندوی کشورهای سراسر جهان، علاقمندان بسیاری در دنیا پیدا خواهد کرد.

من زیاد صحبت نمی کنم و از آقای پولادگر ریاست محترم فدراسیون تکواندو ایران تشکر و قدردانی می کنم که ایشان این شرایط و موقعیت مناسب را برای داوران ایران و دیگر کشورهای جهان فراهم کردند و از طرف دکتر چو برای همه شرکت کنندگان در این دوره از سمینار آرزوی موفقیت دارم.
۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۴:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.