نائب رئیس فدراسیون تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک؛دو تیم برتر مسابقات انتخابی به رقابتهای جایزه بزرگ تایلند می روند

نائب رئیس فدراسیون تیرو کمان در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک؛دو تیم برتر مسابقات انتخابی  به رقابتهای جایزه بزرگ تایلند می روند
کمانداران ریکرو و کامپوند در حالی خود را برای مسابقات انتخابی آماده می کنند که تیم برتر هر رشته به تصمیم فدراسیون به مسابقات جایزه بزرگ تایلند اعزام می شوند .

مهناز نجاری ، نائب رئیس  فدراسیون تیر وکمان با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته کامپوند طی روزهای 21 و 22 و در رشته ریکرو 23 و 24 برگزار می گردد که طی آن 5 نفر اول در هر رشته به طور مستقیم عضو تیم ملی و به اردو دعوت می شوند و 3 نفر هم به انتخاب مربی به اعضای قبلی جهت حضور در اردو اضافه می شوند.
وی ادامه داد : با توجه به تصمیم فدراسیون ، دو تیم برتر هر رشته برای شرکت در مسابقات جایزه بزرگ سال 2011 که به میزبانی تایلند برپا می گردد به این مسابقات اعزام می شوند .

نجاری یاد آور شد : از اواخر دی ماه اردوی تیم ملی شروع خواهد که تیم های منتخب نیز برای آماده شدن جهت مسابقات در کنار ملی پوشان در کمپ تیم ملی  تمرین دارند .

نائب رئیس فدراسیون  تیرو کمان اضافه کرد : به منظور آمادگی تیم های اعزامی به مسابقات که اوایل بهمن ماه برگزار می گردد ، احتمالا اردوی برون شهری هم خواهیم داشت که هنوز محل آن مشخص نشده است  .

نجاری در پاسخ به وضعیت مربیان تیم ملی و احتمال جابجایی آنها اظهار داشت : بنا بر تصمیم فدراسیون و کمیته فنی مربیان  به کار خود ادامه می دهند و جابجایی در این بخش نخواهیم داشت ولی مصوب شد  کارشناسانی در کنار تیم ، کادر فنی را تقویت نمایند.
۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.