مرجان کلهردر گفتگو با سایت کمیته: کمبود برف نگذاشت تمرینات خوبی برای شرکت در بازیهای زمستانی داشته باشیم

مرجان کلهردر گفتگو با سایت کمیته: کمبود برف نگذاشت تمرینات خوبی برای شرکت در بازیهای زمستانی داشته باشیم
امسال با توجه به شرایط جوی و نباریدن برف در ارتفاعات پیست مانع از آن شد که بتوانیم تمرینات خوبی برای شرکت در بازیهای زمستانی آسیایی داشته باشیم.

مرجان کلهر،نخستین زن اسکی باز ایران در بازیهای المپیک ونکور کانادا که خود را برای بازیهای زمستانی آلماتی قزاقستان آماده می کند ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:من در دور گذشته بازیهای آسیایی در بخش مارپیچ کوچک و بزرگ شرگت کدم ولی در این دورعه باید در دو بخش مارپیچ سرعت و کوچک آلپاین مسابقه بدهم که فکر می کنم نتیجه گیری برایم سخت تر از گذشته باشد بخصوص که شرایط جوی و نباریدن برف در ارتفاعات تهران و پیست اردوها، مانع از انجام تمرینات کافی برای شرکت در بازیهای المپیک زمستانی قزاقستان شد.

وی ادامه داد:اگر چه قرار بود به دلیل کمبود برف در پیست اسکی توچال به اردوی تدارکاتی بلغارستان برویم ولی هنوز این سفر قطعی نشده است.

کلهر در خصوص بازیهای زمستانی آسیایی قزاقستان تصریح کرد:اگر در پیست تمرینات تهران برف به اندازه کافی بود الان شرایط ما برای شرکت در رقابتهای آسیایی به مراتب بهتر بود ولی متاسفاته شرایط جوی با ما یار نبود تا فعلا به تمرین با امکانات فعلی بسنده کنیم.
۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.