قهرمان شمشیر بازی جهان و المپیک هدایت تیم ملی سابر ایران را بر عهده می گیرد

قهرمان شمشیر بازی جهان و المپیک هدایت تیم ملی سابر ایران را بر عهده می گیرد
طبق هماهنگی ایجاد شده از سوی مسئولان فدراسیون شمشیربازی قرار است برای نخستین بار سکان هدایت تیم ملی سابر ایران را قهرمان المپیک و جهان به دست گیرد. ، بر این اساس کرینکوف از اول بهمن ماه امسال تمرینات خود را با ملی پوشان جوان کشورمان آغاز خواهد کرد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک : پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی در این خصوص اظهار داشت: کرینکوف یکی از پر افتخار ترین شمشیربازان دهه 90 میلادی محسوب می شود حضور وی در میان ملی پوشان کشورمان می تواند علاوه بر ارتقا سطح فنی بار روانی بسیار مطلوبی را برای آنها به ارمغان آورد این امرد رحالی است که هم اکنون روس ها در فدراسیون جهانی دارای کرسی های بسیار زیادی هستند . حضور وی با توجه به نفوذش در فدراسیون روسیه و فدراسیون جهانی می تواند برای شمشیربازی ایران بسیار مثمر ثمر باشد و عاملی در جهت ارتقا ارتباطمان با دیگر کشورها و فدراسیون جهانی شود .

وی تصریح کرد : با توجه به نتایج کسب سده در پیکار های آسیایی گوانگجولزوم رسیدن به رشد و تعالی را در اجرای سیاست جوانگرایی دانستیم .

این گفته به معنای خداحافظی با بزرگسالان نیست بلکه کسانی که دارای قابلیت و توانمندی کمک به تیم ملی را دارند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

 ما در بحث ملی نگاهی کلان خواهیم داشت و افراد مستعد و شمشیربازانی که در حد استاندارد فنی باشند در تمرینات شرکت خواهند کرد .

فخری گفت : نخستین رویدادی که سابریست های جوان ملی پوش ایرانی در پیش دارند مسابقات آسیایی تایلند در اسفند ماه است .

حضور کرینکوف در کنار ملی پوشان در کوتاه مدت می تواند به دلیل ارتقا وضعیت روحی آنها تاثیر نسبی در نتایج داشته باشند به طور کلی بازده عملکرد وی در بلند مدت به طور دقیق محک خواهد خورد و ما می توانیم در پیکار های قهرمانی آسیا که تیر ماه سال آینده در کشور کره جنوبی برگزار می شود به طور جدی عملکردش را مورد ارزیابی قرار دهیم و با توجه به آنکه سبک بازی شمشیربازان ایرانی به سبک شمشیربازی بلوک شرق که متعلق به روس هاست نزدیک است ما در طول تمرینات آماده سازی نمی توانیم مشکل خاصی در این خصوص داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد : فدراسیون در نظر دارد از اطلاعات این ستاره جهان بهترین بهره برداری را در جهت ارتقا و رشد شمشیربازی حرفه ای داشته باشد به همین دلیل در نظر داریم در طول مدت حضور شش ماهه وی نسبت به تشکیل دوره های آموزشی ویژه مربیان نخبه شهرستانی و تهرانی اقدام و از این طریق گام بلندی را برای افزایش بار فنی آنها برداریم .
 

۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.