مربی تیم ملی دو و میدانی صحرا نوردی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک :تمام تلاشمان کسب یک نتیجه خوب در نپال است

مربی تیم ملی دو و میدانی صحرا نوردی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک :تمام تلاشمان کسب یک نتیجه خوب در نپال است
تیم ملی صحرا نوردی در حالی روزهای پر کاری را سپری می کند که با زمان کم باقی مانده در تلاشند تا نتیجه خوبی بدست آورند.


عزیزالله میرزایی ، مربی تیم ملی دو و میدانی صحرا نوردی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : در مجموع تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا نپال ، سه دوره اردو خواهیم داشت که اولین دوره آن  به میزبانی تربیت بدنی قزوین در این شهر در حال برگزاری است و تا 23 دی ماه ادامه دارد .

وی ادامه داد : در پایان این اردوی 12 روزه ، آخرین مرحله انتخابی اعضای تیم ملی برای اعزام به نپال انجام می گیرد و طبق برنامه 26 دی ماه اسامی نهایی به کشور میزبان این دوره از مسابقات ارسال می گردد.

میرزایی در خصوص محل برگزاری و زمان 2 اردوی دیگر ملی پوشان صحرانورد اظهار داشت : پس از بازگشت از اردوی قزوین ، ملی پوشان انتخابی  5 روز استراحت خواهند داشت و مجددا 12 روز دیگر در مشهد اردو می زنیم  آخرین مرحله این اردو نیز درتهران برپا می شود .

مربی تیم ملی صحرا نوردی با اشاره به حضور 12 ملی پوش در مسابقات قهرمانی آسیا در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان افزود : مردان بزرگسال در 12کیلومتر ، مردان  در رده جوانان 8 کیلومتر ، بانوان بزرگسال در 8 کیلومتر و بانوان  جوانان در 6 کیلومتر  در این دوره از مسابقات آسیا صحرا نوردیدر کنار رقبای آسیا یی خود قرار می گیرند .

میرزایی در خاتمه  با اشاره به سوابق خوب این رشته در دوره های قبلی ، اظهار امیدواری کرد تا با تلاش ملی پوشان شاهد تکرار این نتایج باشیم ، اگرچه که موقعیت فعلی  صحرانوردان را در مقایسه متفاوت از قبل دانست .

۱۵ دی ۱۳۸۹ ۱۰:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.