احمد ناطق نوری :تلاش می کنیم بوکس ایران جایگاه واقعی خود را به دست آورد

احمد ناطق نوری :تلاش می کنیم بوکس ایران جایگاه واقعی خود را به دست آورد
تلاش خواهیم کرد تا بوکس ایران جایگاه واقعی خود را در آسیا و جهان بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس  و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که در دومین جلسه مسئولان فدراسیون بوکس با حضور اعضای هیات رئیسه و ده نفر از روسای هیاتهای ورزشی در استانها سخن می گفت ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در راستای توسعه حرفه ای بوکس در کشور اظهارداشت : باید تلاش کنیم تا جایگاه بوکس ایران را در جهان و اسیا ارتقاء بدهیم .

وی حمایت از ورزشکاران و مربیان را یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون از افزایش حقوق مربیان تیمهای ملی در رده های مختلف خبرداد.

در این نشست یک روزه مقصودی مدیر تیم های ملی نیز ضمن ارائه گزارشی از مسابقات بوکس در بازیهای آسیایی گوانگژ و ، چگونگی عملکرد بوکسورها را در این رقابتها بیان کرد.

همایون اردلان دبیر فدراسیون گزارش روند کاری و چگونگی ارتباط با روسای هیات های بوکس کشور را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و حاضران مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند

شایان ذکر است ، در این نشست با اشاره به مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان و جوانان در سال 1390 در خصوص جایگرینی نفراتی که تحت عنوان تیم ملی به مسابقات رسمی برون مرزی نتوانند نتیجه کسب کنند مواردی مطرح شد.

۱۴ دی ۱۳۸۹ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.