پیش به سوی المپیک لندن؛ تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت به تورنمنت لهستان می رود

پیش به سوی المپیک لندن؛ تیم ملی تیراندازی اهداف ثابت به تورنمنت لهستان می رود
تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت در حالی به اردوی خود ادامه می دهد که 25 بهمن ماه جهت حضور در تورنمت بین المللی به لهستان اعزام می شوند .

یوسف آجرلو ، مربی تیم ملی تیراندازی در اهداف ثابت با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : حضور در تورنمت بین المللی لهستان با توجه به حضور  تیراندازان برتر اکثر کشورهای اروپایی در بحث آمادگی تیراندازان نیز مفید خواهد بود .

وی ادامه داد : اگرچه این تورنمنت بین المللی توزیع سهیه المپیک ندارد ولی نزدیک بودن زمانش به  مسابقات وردکاپ استرالیا ، برای تیراندازان اهداف ثابت کشورمان محک خوبی است که در میدان رقابت حضور یابند .

آجرلو در پاسخ به تعداد تیراندازان و رشته های اعزامی به تورنمنت لهستان اظهار داشت : حدود 30 تیرانداز به این مسابقات اعزام می شوند که این تیراندازان در رشته های تفنگ و تپانچه  در خط آتش قرار  می گیرند .

مربی تیم ملی تیراندازی در خصوص نحوه انتخاب این 30 تیرانداز گفت : انتخاب این ملی پوشان بر اساس نتایج  چند دوره مسابقات قهرمان کشوری و مسابقات آزاد و در نهایت ارزیابی مربی و تائید از سوی کمیته فنی صورت گرفته است .

آجرلو در خاتمه افزود : تورنمنت لهستان به مدت 8 روز برگزار خواهد شد که پس از بازگشت از این مسابقات ملی پوشان  به اردو دعوت تا برای مسابقات بین المللی سیدنی  آماده شوند.
۱۴ دی ۱۳۸۹ ۰۹:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.