پیش بسوی المپیک لندن؛احسانی نژاد در گفتگو با سایت کمیته :فقط با تلاش و تمرین می توانیم به کسب سهمیه المپیک خوش بین باشیم

پیش بسوی المپیک لندن؛احسانی نژاد در گفتگو با سایت کمیته :فقط با تلاش و تمرین می توانیم به کسب سهمیه المپیک خوش بین باشیم
ایمان احسان نژاد تا خرداد ماه سال 90 در تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ هندبال کشور بازی می کند و پس از آن مجددا به تیم ملی می پیوندد وی مسابقات لیگ را در افزایش آمادگی بدنی و فکری ملی پوشان بسیار مفید می داند .


ایمان احسان نژاد ملی پوش هندبال بزرگسال کشورمان در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : تمرین مداوم از مهمترین آیتم ها برای افزایش و حفظ حداکثر آمادگی بدنی یک بازیکن خوب است . ملی پوشان در تیم های باشگاهی تمرینات مداوم دارند که این تمرینات در افزایش سطح آمادگی بدنی و فکری بچه ها بسیار مؤثر است به عنوان مثال خود من در باشگاه ذوب آهن هفته ای 9 جلسه تمرین می کنم ، یعنی هر روز یک تا دو نوبت تمرین داریم برای افزایش آمادگی بدنی ام فکر می کنم خیلی مفید باشد .

وی افزود : به نظر من 7 تا 10 روز استراحت بین تمرینات نرمال است ولی بیشتر از آن آمادگی بچه ها را پایین آورده و برای بازگرداندن آن آمادگی حداقل 1 ماه تمرین مداوم لازم است .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : مسابقات لیگ تا خرداد ماه آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن به تیم ملی می پیوندم.

وی در مورد نظرش در رابطه با کسب سهمیه المپیک نیز اظهار داشت : اگر در گوانگ ژو توانستیم خوب ظاهر شویم هم به خاطر تمرینات بسیار زیاد بچه ها بود و هم به دلیل حضور مربی خوبی مثل ماچک و فکر می کنم اگر تمرینات را به همان وسعت و جدیت ادامه دهیم حتما می توانیم سهمیه المپیک لندن 2012 را نیز از آن خود کنیم.

شایان ذکر است : مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن اواخر آبان یا اوایل آذر ماه سال آینده به میزبانی کره برگزار می گردد. و برنده این مسابقات سهمیه المپیک را از  آسیا به خود اختصاص  خواهد داد.

۱۳ دی ۱۳۸۹ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.