پیش بسوی المپیک لندن ؛مربی تیم ملی کشتی فرنگی:مسابقات جهانی قبل از المپیک جزو سخت ترین مسابقات است

پیش بسوی المپیک لندن ؛مربی تیم ملی کشتی فرنگی:مسابقات جهانی قبل از المپیک جزو سخت ترین مسابقات است
با توجه به اینکه تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در سال آینده مسابقات دشواری را پیش رو دارد بهتر است تا فرنگی‌کاران مطرح کشور در این چند ماه پایانی سال جاری خوب استراحت کنند و خود را برای مسابقات سال بعد آماده کنند.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ،رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی  با بیان این مطلب افزود: کار اصلی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان از مسابقات جام یادگار امام (ره) که در ماه پایانی سال برگزار می‌شود آغاز خواهد شد. سال بعد به دلیل حساسیت‌هایی که برای گرفتن سهمیه‌ی المپیک وجود دارد به نظر من سال سختی است و معمولا مسابقات قهرمانی جهان که قبل از المپیک برگزار می‌شود همواره جزء سخت‌ترین مسابقاتی است که هرساله برگزار می‌شود. برای ما مهم است که در مسابقات جهانی ترکیه مدال طلای بیشتری نسبت به مسکو بگیریم، ضمن اینکه سهمیه‌ی المپیک نیز در سال بعد باید کامل کسب شود.

وی افزود: فرنگی‌کارانی که به نظر خود ملی‌پوشان کشور در مسابقات سال بعد هستند باید در این چند ماه آخر سال خوب استراحت کنند و خود را برای سال بعد آماده کنند.

جزینی گفت: من با لیگ مخالف نیستم اما به اعتقاد من این مسابقات نباید به تیم ملی ضربه بزند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم مسابقات جهانی مسکو و بازی‌های آسیایی گوانگژو حسابی فرنگی‌کاران را خسته کرده است به هرحال امیدوارم خود فرنگی‌کاران ما تصمیمات درستی را بگیرند.
۱۳ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.