پیش بسوی المپیک لندن؛عضو تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته :برای ورزشکاری که به المپیک فکر می کند استراحت معنا ندارد

پیش بسوی المپیک لندن؛عضو تیم ملی تیراندازی در گفت و گو با سایت کمیته :برای ورزشکاری که به المپیک فکر می کند استراحت معنا ندارد
عضو تیم ملی تیراندازی در ماده تپانچه در حالی دیروزدر مسابقات قهرمانی کشور روی سکوی نخست ایستاد که برای کسب سهمیه المپیک بدون وقفه اردو ها را ادامه می دهد.

محمد احمدی ، عضو تیم ملی تیراندازی با اعلام این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : اردوی ملی پوشان اهداف ثابت از اواخر ماه پیش شروع شده و با پایان گرفتن مسابقات قهرمانی کشور بدون وقفه ادامه دارد .

وی ادامه داد : طبق برنامه ریزیهای انجام شده این اردو تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت و پس از چند روز استراحت دوباره از سر گرفته می شود .

احمدی در پاسخ به وضعیت تیم تپانچه مردان و میزان موفقیتش در کسب سهمیه المپیک اظهار داشت : اگرچه با برنامه ریزیهای  فدراسیون و تلاش کادر فنی ، مربیان و به خصوص ملی پوشان این رشته نسبت به گذشته جهش  خوبی داشته  ولی این رشته در مقایسه با سایر رشته های تیراندازی ، سطح رقابتهایش بسیار بالاست که کار را برای ملی پوشان این رشته سخت تر می کند .

عضو تیم ملی تیراندازی در ادامه توضیحاتش خاطر نشان کرد : مسابقات متعددی که در سال 2011 برای کسب سهمیه المپیک پیش رو داریم ما را به کسب سهمیه با همه دشواریهایش امیدوار می کند در واقع برای ورزشکاری که به المپیک فکر می کند استراحت معنا ندارد .

۱۳ دی ۱۳۸۹ ۱۲:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.