مجدآرا : برنامه های زیادی برای همگانی کردن رشته های ورزشی داریم

برگزاری اولین همایش دوچرخه سواری همگانی در اسفند ماه سال جاری نقطه شروع و عطفی جهت آغاز حرکتهای اینچنینی در سایر رشته های ورزشی خواهد بود بدون شک با ایجاد دستور العملی واحد و ارائه آن به کلیه استانهای کشور و ایجاد خط مشی واحد ،گام بزرگی در جهت نهادینه کردن ورزش همگانی برداشته خواهد شد .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی درنشستی که به منظور برگزاری هرچه بهتر اولین همایش همگانی دوچرخه سواری که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و با حضور نمایندگانی از ارگانها و سازمانهایی چون وزارت بهداشت ، سازمان بسیج ، مدیریت توسعه ورزش همگانی سازمان تربیت بدنی ، فدراسیون دوچرخه سواری ، آموزش و پرورش ، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ... در آکادمی ورزش ارتش به انجام رسید اظهار داشت : برنامه های زیادی برای همگانی کردن رشته های ورزشی در دستور کار قرار دادیم که از جمله مهترین و کاربردی ترین آن ، برگزاری همایشهای همگانی است . نمونه بارز این فعالیتها برگزاری همایشهای پیاده روی است که هر هفته به میزبانی یکی از استانهای کشورمان در حال انجام است .

وی ضمن تاکید بر حضور کلیه اقشار جامعه در عرصه های ورزش همگانی افزود : باید تدابیر خاصی برای حضور و دعوت همگان در میادین ورزشی به کار برد که معتقدم تخصیص هدایا و جوایزی به شرکت کنندگان و از همه مهم تر انجام تبلیغات و آگاه سازی مردم از برنامه های در دست اقدام است که کمک بزرگی به این مقوله خواهد کرد .

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی خاطر نشان ساخت :  سعی و الویت این فدراسیون بر این است ضمن ایجاد و فراهم ساختن زمینه مشارکت همگان در عرصه های ورزشی ، اوقاتی خوش و مفرح برای شهروندان را نیز فراهم سازد . از این رو اقداماتی از جمله برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی ( همچون طنابکشی ، طنابزنی ، فریزبی ، پرواز بادبادکها و سایر رشته های تحت پوشش فدراسیون ورزشهای همگانی ) برای مشارکت کلیه اعضای خانواده در ورزشهای همگانی و در نقطه شروع این همایش دوچرخه سواری خانوادگی که با عنوان " مردان یک خانواده  " برگزار خواهد شد پیش بینی شده است .

شایان ذکر است : این همایش روز دوشنبه 2 اسفند ماه همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم ( ص) و امام جعفر صادق (ع) و و با شعار روز بدون اتومبیل در اتوبان نیایش برگزار خواهد شد . از جمله تدابیری که برای حضور همگان در این همایش همگانی در نظر گرفته شده و با همکاری سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران به انجام خواهد رسید در اختیار گذاشتن تعدادی دوچرخه در اختیار شرکت کنندگان خواهد بود .

 
۱۳ دی ۱۳۸۹ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.