پیش بسوی المپیک لندن؛بهترین تکواندو زن ایرانی در رنکینگ جهانی:این رنکینگ را تا کسب مدال المپیکی حفظ خواهم کرد

من در رده سوم وزن خود در رنکینگ جهانی قرار داشتم ولی در تازه ترین رنکینگ یک پله سقوط کردم که باز هم با این وجود هنوز جزو چهار نفر اول وزن خود در جهان هستم.

سمانه شش پری ،عضو تیم ملی بانوان تکواندو در وزن سوم و دارنده مدال برنز گوانگژو و نقره قهرمانی آسیایی در قزاقستان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:شاید اگر در بازیهای آسیایی نقره و یا طلای می گرفتم هنوز هم جزو 3 نفر برتر وزن خود ق بودم ولی هنوز چیزی را از دست نداده و زمان برای جبران  هست فقط باید حواسم  در رقابتهای برون مرزی بیشتر جمع باشد.

وی ادامه داد:معلوم نیست در رقابتهای قهرمانی کشور شرکت کنم  یا نه ولی به هر حال تمرینات انفرادی خودم را قطع نکردم چون برای ورزشکاری که خودش را برای حضور در المپیک آماده می کند استراحت معنا ندارد به همین دلیل هم باید رنکینگ خودم را در سطح جهانی حفظ کنم و هم اینکه برای ارتقا آن و قر ار گرفتن در بین 3 نفر برتر تلاش کنم.

شش پری در خاتمه تصریح کرد:من ابتدا به کسب سهمیه المپیک و سپس کسب مدال در المکپیک لندن فکر می کنم و خوب می دانم برای رسیدن به این هدف باید رقبای مهم داخلی و خارجی را پشت سر بگذارم و به همین دلیل دیگر حتی ساده ترین مسابقه برای من حکم یک رقابت انتخابی جهت کاهش نقاط ضعف فنی ام نگاه می کنم.
۱۲ دی ۱۳۸۹ ۱۴:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.